Ojee.. Volgens de cb test ben ik 1-2 weken zwanger (van mn tweede) Ik heb al een tijd last van menstruatie achtige pijn, maar ik bleek zwanger te zijn haha. Maar nu blijft die pijn. Het verspringt wel van plek, soms wat hevig soms niet. Gister licht roze bloed (gemengd met slijm, niet veel, sliertjes..Maar had ook seks gehad..) Maar ik kan me niet herinneren dat ik dit bij de vorige had (is ook 6 jaar geleden!) Moet ik me al zorgen gaan maken?!
Buikpijn kan bij je zwangerschap horen en is niet perse verontrustend, pittige kramp wel, maar zelfs dan kan het goed gaan. Hoe is het nu met het bloed? Als het weer stopt is er meestal niets asn de hand. Als het meer wordt en rood, dan zou ik je vk even bellen. Ik ga voor je duimen!
Bedankt voor je berichtje! Het bloeden is gestopt na 1 dag. (Op de dag van de gemeenschap was het ook weer weg) Nu nog steeds weg. Alleen soms nog wat kramp, heb wel het idee dat het minder is..
Ik herken het ook van begin van zwanger zijn. De kramp. Dat hoort er volgens mij bij omdat er zoveel gebeurd in je lichaam. Groter wordende baarmoeder enzo. Bloeden was bij mij meestal niet zo goed teken. Als het doorzet dan....hoop dat het weg blijft bij jou nu.