Keizersnede pijn bij plassen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 3boymom, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3boymom

3boymom Actief lid

3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw
    Hallo damea,

Ik heb 18-04 een keizersnede gehad en nu sinds paar daagjes doet het plassen ontzettend pijn aan me blaas denk ik dat ik bijna niet meer na de wc durf. Herkent iemand dit als normaal zijnde of is dit niet normaal als herstellende van een ks.

Gr d

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou even laten checken op blaasontsteking, door de katheter die je krijgt bij de ks heb je daar verhoogde kans op! Moet zeggen dat ik het bij allebei de keizersnedes ook heb gehad (pijn bij plassen) en zelf geen ontsteking had, dus het kan zeker. Maar laat het wel ff checken!

3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.603
    4.018
    113
    Vrouw
    Ik had hier ook last van na een vaginale bevalling. Ik was ook gekatheteriseerd.
    Kon erbij horen werd me verteld door de huisartsassistente, door de druk die erop is komen te staan. Duurde wel een week of twee eer het over was helaas.

4. Melief

Melief Niet meer actief

Hier zei de verloskundige dat het waarschijnlijk te maken had met het zakken vd baarmoeder. Heeft een paar dagen geduurd

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou even je urine laten checken. Ik kreeg na mijn katheter het advies om dat te doen in geval van pijn. Het kan natuurlijk ook iets anders zijn, maar urine is zo gecheckt met een dipstick natuurlijk.

Deel Deze Pagina