vorige zwangerschap waren de kwaaltejs (achteraf gezien) honger honger honger (dacht dat ik flauw viel als ik niet direct wat at) sneller geiriteert koud heeeel moe (had net een nieuwe baan en ben bijna ,misschien wel even helemaal hihi, in slaap gevallen tijden een team vergadering) letterlijk mijn eigen ogen open moeten houden! nu werk ik overdag niet meer dus weet niet of ik net zo moe ben aangezien alles op eigen tempo kan. koud is nu wel heel erg (verwarming op 21/ 22 en nog ijskoud) honger ook wel wat meer maar nog niet opvallend veel. succes voor de dames die moeten testen!
hey meiden ik voelde me na de eisprong ook zo ik droomde heel raar en me buik boelde raar en kreeg pijn in me lies ook soms en een opgezette buik en ik viel flauw 1x wat ik nrmaal nooit doe mijn aders waren meer zichtbaar overal en smorgens vroeg op klaarwakker om te plasse .. en veel dorst en brandend maagzuur . Helaad heb ik toen bij 7wkn een mk gehad en ben nu bezig met clomid en over 10 dagen kan ik testen maar voel me nu ook al stiekem tog weer een beetje zwanger haha hoop dat t ook zo is en voor jullie natuurlijk ook groetjess
Hoi hoi, Het gene waar ik het al aan wist dat ik zwanger was, was dat mijn lies begon te tintelen. Normaal had ik ook altijd een week voor mijn ongi dat mijn borsten zeer deden, maar dat begon nu ook pas veel later... Mijn ervaringen zijn dat je gewoon echt niet kan weten qua gevoelens ofdat ze je zwanger bent. De meeste zijn hetzelfde als een naderende ongi. Het enigste wat echt de doorslag geeft is een zw test!!!!