Hai meiden, Eindelijk komt er wat schot in met antwoorden haha leuk! Isis; Ik denk dat ik pas op de 9e of 10e ga testen want als ik niet zwanger ben dan MOET ik al ongi zijn die dagen! PJPJ; Ik heb het al een aantal dagen heeeeeeel koud echt niet normaal!! Ik heb (vandaag trouwens niet) een zeurend gevoel in me onderbuik en liezen, darmen die rommelen, soms wat buikpijn, veel hoofdpijn een opgezette buik en soms zeurende onderrug! Heb niet echt last van witte slijm heel soms een beetje maar niet om te zeggen wow wat veel. Merk wel dat ik erg opvliegerig ben vandaag en ik niks kan hebben grrrrr. Hmm nu begint me onderrug wel weer te zeuren en me buik ook haha. Lovelylonnes; Wit slijm is niet van de ovulatie want dat moet helder/doorzichtig rekbaar slijm zijn (lijkt op rauw eiwit) Verder hier gewoon zijn gangetje en de dag van testen komt steeds dichterbij haha
Debster dat zijn al best veel kwaaltjes Hier vandaag niet zoveel kwaaltjes. Wel een beetje moe en toen ik vanochtend op stond een trekkerig gevoel laag in m'n buik. Nu af en toe nog een beetje. En een beetje gevoelige borsten. Verder eigenlijk niks wel fijn, maakt t wachten wat makkelijker en moet veel doen op werk..
Ja of die klachtjes ook echt klachtjes ergens van zin weet ik niet ik weet alleen dat ik vandaag heeeeel erg sjago ben en helemaal niks kan hebben van me zoontje grrrrrr word er gek van!!! Ik heb ook helemaal geen eetlust, nou ja geen zin in normaal eten wel in lekkere dingen haha maar ik hou me in! Ben nu wel duizelig maar dat is dan waarschijnlijk omdat ik nog niet veel gegeten heb.....nou zou blij zijn als ik wat meer weet want dit is niks je lichaam kan je ook goed voor de gek houden!
Heb trouwens gister wel al een test gedaan, kon me niet inhouden natuurlijk nog veel te vroeg (9dpo) en met middagurine.. Maar ik denk een heeeel licht streepje te zien, maar sowieso nog te licht voor foto. Heb met mezelf afgesproken pas weer met/na nod te testen.. Als ik dat volhou heb iig geen testen meer in huis, dus dat scheelt
Ik heb nu juist helemaal geen testdrang moet ik zeggen maar dat komt omdat ik nu wel me nod weet!! En de vorige keren wist ik dat niet dus tesste ik gewoon elke week een keer maar elke keer niks en nu weet ik dat ik zoiezo volgende week ergens ongi moet worden en dan kan ik niet overtijd gaan als ik niet zwanger ben toch? dus dan weet je het eigenlijk al lijkt me... Of zie ik dat nu helemaal verkeerd?
Ah ok je hoort ook wel vaak dames die overtijd zijn, maar dan toch niet zwanger blijken.. daarom wil ik wel graag duidelijkheid met een test.. Had mezelf ook voorgenomen om pas met nod te testen, maar had nog een test in huis. Begon gister toch zo te kriebelen dat ik m tegen beter weten in toch gedaan heb
ik denk een heeeeel licht streepje te zien maar goed 9dpo en middagurine natuurlijk veel te vroeg om te testen. Ga proberen nu zo lang mogelijk niet te testen, tot nod.
Ik heb nog niet echt kwaaltjes. Behalve dan dat ik er deze keer een heel goed gevoel bij heb. Ik had steeds een vreemde wisselende cyclus, kon eerst zelfs met ovulatietesten geen eisprong vinden. Heb nu andere ovulatie testen en zowaar dikke vette positieve testen gehad dit weekend. Daar hebben we meteen flink gebruik van gemaakt. Op de een of andere manier ben ik er van overtuigt dat ik straks positief ga testen maar goed.......dat is natuurlijk nergens op gebaseerd en verstandelijk weet ik dat er ook nu nog van alles mis kan gaan. Normaal gesproken ben ik nooit zo positief maar nu dus ineens wel....ik zou al bijna de babykamer in gaan richten zeg maar. Nou ja, ik rem mezelf nog maar even af en probeer er maar bewust van te blijven dat het ook best nog eens mis kan gaan. We wachten dus maar "rustig" af tot de test dag.
hier vandaag ook moet opstaan beetje krampjes deze hebben de hele dag wel aangehouden en ook net als jouw Depster84 hebi k vandaag een kort lontje... vandaag ook naar iemand geweest die reiki doet en dingen kan voelen en die kon ook wel iets merken maar die mag natuurlijk niets zeggen heeft wel iets op ene blaadje geschreven wat hij dacht dus ben benieuwd of hij gelijk heeft maar hij zit er niet vaak naast. alleen hij heeft het blaadje bij zich gehouden dus kan ik niet stiekem spieken haha ja weet niet of jullie die dingen geloven maar dacht zet het er ff neer. testdrang heb ik nog niet echt dat zou volgende week wel komen maar weet eigenlijk ook me wel wanneer mijn orgi komt dus daarna testen als die uitblijft... we moeten nog een weekje afwachten en dan hopen dat we allemaal tegelijk zwanger zijn dat zal wel heel mooi zijn!
Helaas, heb wel al testdrang hoor! haha, gister getest, 8DPO dus veel te vroeg en negatief. Maar ben nu wel echt misselijk en duizelig, mn temp blijft hoog dus ik heb echt goede hoop! (zie tempkaartje, ziet eruit als innestdip) Ik wil vrijdag testen, das DPO 11 en heb een ultra test van Matcare, die zou 6 dagen voor NOD mogen... FF duimen nog dus! Hoe gaat het met jullie??
Haha dus toch ook lovelylonnes had je s ochtends od s middags getest? Ik heb ook getest met matcare ultra en heb ze gister weer besteld. Komen als het goed is morgen binnen. Wil morgen eigenlijk ook testen, heb een feestje en wil natuurlijk geen alcohol drinken als ik zwanger ben. Weet dat ik ook gewoon niet kan drinken, maar vrees dat dat gelijk opvalt. Had eigenlijk met mezelf afgesproken pas na nod te testen.. Dilemma! Morgen ben ik 12dpo.. Verder rustig hier. Voel wel wat steekjes in m'n buik en borsten zijn licht gevoelig. Gisteravond wel erg moe, ben tegen 22uur al gaan slapen. Is erg vroeg voor mijn doen.. En hoe is het met jullie?
Isis, had smorgens getest, niet met het allereerste plasje maar had toen nog niet gedronken... Vind die testen wel vrij prijzig, heb er nog 1, die gebruik ik het weekend. Op zn vroegst vrijdag want morgen moet ik nog werken, hoop het vol te houden tot volgende week dinsdag (!!) das 1 dag na mn NOD en ben ik ook vrij... Dan MOET ie positief zijn als ik zwanger ben...
Hallo, Ik lees even mee en dacht plaats ook meteen een berichtje. Ook ik zit er midden in! Heb deze maand voor het eerst een OVU test gedaan en had 2 dagen een vette streep en 2 dgn een lichtere naast mijn teststreepje. Nu hoop ik op een positieve test as dinsdag maar wat duurt dat nog lang! Heb niet heel veel klachten allen wel meer buikpijn dan vorige maanden gehad. Alleen is die nu weer over. Ook herken ik het koud hebben. Mijn eetlust is goed en ik heb de hele dag een vol gevoel in mijn keel. Een beetje raar. Moet nog 6 dgn wachten voordat ik kan testen. pfff
ik moet nog 12 dagen wachten pfff hahahahaha...maar ja ik heb gewoon een lange cyclus hier de week van me ei hele tijd een licht ongigevoel gehad en pijn me onderrug en pijn me borsten...maar de ongi pijn en rugpijn lijken nu wat weg te trekken..miss. innesteling geweest?? geen idee hoor...nog wel last van me borsten en dan vooral aan de buitenkanten. we zullen geduld moeten hebben meiden...ben wel vandaag begonnen aan mama&baby vitaminepillen...miss. voorgevoel? geen idee hahah
Haha moet wel lachen om je opmerking ik heb gewoon een lange cyclus....kijk eens naar mijn cyclus ik heb pas op dag 50 een ei gehad das pas lang Hopleijk test je over 12 dagen positief meid!
Hai meiden, Ben ik weer! Ik ben echt zo moe elke keer! ik heb vanmiddag weer een uur op de bank liggen slapen!! Heb er gewoon blosjes van op me wangen en gisterenavond ook al! Ik blijf het mega koud hebben en heb nog steeds dat zeurderige en trekkerige gevoel in me onderbuik! Dat er heel veel gewerkt word vanbinnen dat is wel duidelijk maar of het iets uithaalt dat weten we volgende week! Nog 1 weekje wachten haha ben best benieuwd, moet ook zeggen dat ik nu wel telleurgesteld zou zijn als het niks is helemaal omdat ik nu weet dat ik een ei heb gehad en weer 64 dagen heb moeten wachten voor niks als het niks is!! En helemaal een domper als me cyclus dan weeeeeeeer zolang is!! maar ja hij is nu wel 8 dagen korter dan de vorige oleeeee!
He Debster, balen he! Mijn cyclus was " maar" 40 dagen vorige "maand" en na de 28e dag tot de 40e heb ik wel 6!!! testen gedaan. ik wist zo zeker dat ik zwanger was. maar helaas... De vitaminepillen van de etos (de etos zwanger worden) daar schijnt een stofje in te zitten waardoor je cyclus regelmatiger word. ik ben er ook mee begonnen en deze rond al meteen gewerkt, al moet ik zeggen dat ik ze ook wel vaak vergeet te slikken We mogen allebei na het weekend testen yeah! ga jij dat volhouden!?? ik wil ook pas dinsdag testen dus. Heb het ook warm, blosjes en ben zoooo moe! en kan komende 2 dagen niet vroeg naar bed want moet een opdrachtje (taart) maken! bluh! En dan heb ik nog 2 kiddoos rondlopen thuis! Waar ben ik aan begonnen! hahaha! kon ik maar een slaapje doen van een week! hihi!
ja maar jij bent minder dan een half jaar geleden pas gestopt met de pil en het kan een half jaar duren eerder je cyclus 'normaal' is..ik slik al 8 jaar geen pil dus ja ik vind het best een lange cyclus.