Stier; thanks voor je bemoedigende woorden. Had zaterdag positest, duidelijk donkerder. Zondag nog íets donkerder en maandag een stukje lichter maar nog wel duidelijk een streepje (niet meer posi). Maar verlies nu echt al bloed hoor.. Dus is wel duidelijk ongi..
hier nog niet veel wijzer...net testje gedaan..weer een licht streepje. lijkt wel wat duidelijker te worden..maar nog niet dat ik roep, ja ik ben zwanger! even afwachten dus..nu maar gauw even opmaken enzo voor mn collega me zo op komt halen. zij er trouwens dames bekend met mat care ultra? Geven die ook indrooglijntjes??
Oh Balen Marr op naar de volgende ronde dan maar... Isis veel plezier op het feestje vanavond! Nou ik zit met heeeeeeeeeele erge onderrug pijn pfff qord er een beetje dol van het is echt zo een zeurend gevoel niet normaal volgens mij komt me ongi er ook al aan ofzo want weet niet wat het anders moet zijn???
Thanks meiden! Isis; spannenddddd!! Duim voor je! Debster; Irritant zeg, rugpijn.. Hopelijk betekent het iets goeds!
Hee meiden hier vorige week zaterdag een positieveovutest en daarna weer negatief. Nu sinds gisteren wat slijm en vandaag al de hele dag steekjes in me liezen erg irritant. Zou me eisprong nu pas zijn? lijkt me niet toch want die had ik zat of zondag toch moeten hebben.
He marr, samen in hetzelfde schuitje, we gaan er gewoon positief tegenaan, dat werkt het beste. Isis heb je vanmorgen nog getest??? Debster, al iets wijzer? Rugpijn had ik gister ook, echtt een teken dat ik toch echt ongi was en niet van de innesteling... Hopelijj betekend het bij joiu wel iets anders! He Rose, aan die klachten kun je helaas niks zeggen, het kan van alles betekenen! Ik ben echt echt ongesteld. Vage cyclussen heb ik hoor, van 40 naar 27 en met een LF van 9 dagen!?? Nou ja. Ik blijf tempen en klussen, dan word ik er vast wel wijzer van in de toekomst! En ik heb weekend! YEAH! Wie vroeg er nou vandeweek over mn taart? dit is hem geworden:
Goedemorgen dames! Debster wat vervelend van je rugpijn! Hoe gaat het daar nu mee? Hier weet ik het allemaal even niet meer... zowel de test van maandag, als van gisteravond en vanochtend geven hele lichte streepjes... vandaag is het ook niet echt donkerder geworden..misschien zijn het dan toch indrooglijntjes? Gisteravond wel wat buikpijn gehad en behoorlijke gevoelige borsten (ook op het feestje..best wel irritant) en vanochtend een beetje misselijk. temp ,was vanochtend ook nog mooi hoog (37.0), terwijl deze normaal ook mooi 2 dagen voor mn ongi zakt... ik snap er even niks meer van..
Lovelylonnes balen dat je ongi ook echt door is gekomen. Maar gauw naar de volgende ronde! wel een beetje vreemde cyclus trouwens zo opeens... En wow, wat een mooie taart! Is momenteel helemaal hip volgens mij om zelf taarten te maken. Ziet er goed uit!
isis, welke testen gebruik je en binnen welke tijd zie je het lichte lijntje? Heb je een foto? Bij allebei mn zwangerschappen had ik aan het begin een mega licht streepje met de mat care, maar dus wel positief! oh en ja, mn cyclus was vorige keer erg lang, misschien door verwijderen van spiraal nog niet op orde?? we zien wel.... en die taart, ja mn grote hobby! Al jaren gewild en EINDELJK doorgezet! Is echt heeel leuk maar zo tijd rovend en duur, gelukkig krijg ik er geld voor voor de opdrachten.
Wat Lovelylonnes ook al zegt...het kan alle kanten op gaan. Het kan toch een verlate eisprong zijn, of innesteling, of je lichaam die je voor de gek houdt. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!
Ik gebruik mat care ultra.. lijntje is haast te licht om op de foto te krijgen denk ik..zal het wel proberen..maar vrees dat je het toch niet gaat zien
Nou Isis, dat had ik ook, maar was WEL zwanger! streep binnen de tijd, hoe licht dan ook, betekend HCG en dat maak je alleen aan als je zwanger bent meid!
heb een foto gemaakt..maar daar is het lijntje echt niet op te zien, zoals ik al verwacht had.. Wat heb jij toen gedaan lovelylonnes? Met welke test, testte je toen wel duidelijk positief? Heb namelijk eerder een x matcare ultra gedaan...maar die bleef toch echt spierwit..geen streepje te bekennen... maar deze streepjes zijn zo licht, dat ik me bijna afvraag of ik niet hallucineer
Trouwens..dat vergeet ik helemaal te vertellen. Heb vannacht een heel rare droom gehad... droomde dat ik tot 3x toe dat ik heel vage positieve testen had, lijntje vrijwel niet te zien, en dat uiteindelijk mn moeder er later mee terug kwam, dat ze opeens superpositief bleken.. Ik helemaal blij in mn droom, en toen bleek het maar een droom
hmm heb net de tafellamp ongeveer op zn kop gehouden om meer licht te krijgen en dan is het streepje wel iets duidelijker..maar lamp op de kop houden, test er dicht bij houden en een foto maken wordt wat lastig vrees ik...
hallo, ik lees even mee. Ik denk dat als je een clear blue test gebruikt dat je gelijk antwoord krijgt hoor. Dus geeft ook aan zwanger of niet zwanger.
dit was de mijne, 2 jaar geleden.... en dit is ook echt pas na een kwartier ofzo. de enige manier, helaas, is morgen nog een test doen. OF naar de huisarts met je plasje