Had afgelopen woensdag buikpijn en hoopte nog dat het door verkeerd eten kwam, maar helaas.. tijdens mijn toiletbezoek kwam ik erachter dat ik ongesteld was geworden en ik was zwaar teleurgesteld! Ben na 8 jaar pil gebruik, sinds 9 maanden gestopt en het is nog altijd niet raak Hoe lang duurde het bij de pilgebruikers onder ons, voordat ze zwanger werden??
ik was eind mei gestopt met de pil , 6 juni positieve test! helaas heb ik 14 juli een miskraam gehad en 10 augustus kan ik weer testen
Dit wordt ronde 7...zit nu weer op dag 36 dus ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb..ongi of zwangerschap..pff duurt allemaal zo lang he!
Ik ben in januari gestopt met de pil. Pas mijn ongesteldheid gehad en ik was ook teleursgesteld. Vooral ook doordat ik erg lange cyclussen heb. Een nieuwe kans duurt dan weer zo lang! Hopen dat het snel raak mag zijn voor iedereen!
Jaartje of 6/7 pil gebruikt, nu ronde 40 nog niet zwanger geweest, bijna 3,5 jaar bezig.. Trouwens nooit last gehad van ontpillen alleen wel heftiger ongesteld en meer last ervan.