Dag mensen, Ik heb vorige maand mijn ongesteldheid gehad, naja ongesteldheid..heb in totaal 3 uurtjes gevloeid en dat was het..toen ik ongesteld moest worden die dag ben ik ook begonnen met een antibiotica kuur van 7 dagen, zou dit ermee te maken kunnen hebben dat ik niet gevloeid heb? Nu het volgende, ik verloor afgelopen vrijdag (moest ongesteld worden) licht bruin bloed en tot nu toe alleen maar donkerbruin gevloeid en minimaal en continu een zeurderig gevoel in onderbuik en de huid van me buik is gevoelig een soort spierpijn (ik sport niet) + het feit dat mijn buik al 4 weken ontzettend dik en gespannen is, zou ik eventueel zwanger kunnen zijn want heb wel onveilig gevreeen met mijn partner, maar ben aan de pil.. Iemand soort gelijke klachten gehad en in dit geval ook zwanger? Alvast bedankt voor het lezen Groetjes
Dat zou idd heel goed kunnen, maar toch zegt m,n lichaam me iets dat er iets niet klopt.. maar dan idd deze dagen maar even een testje halen..
Dan zou je idd testje moeten doen...heb je antibiotica geslikt tijdens de strip...ant dat vermindert wel de werking van de pil
hallo het zou idd wel kunnen ik ken iemand die werd ook gewoon door pil heen zwanger dus ik zou gewoon even een testje doen en dan weet je het lefs
Nee ik heb in de stopweek die kuur geslikt en misschien de eerste 2 dagen van de strip.. maar toen geen sex gehad..maar mijn ongesteldheid in die stopweek was er eigenlijk al niet of alleen de eerste dag, een beetje gevloeid.. en nu bij deze ongesteldheid dus alleen maar donker bruin slijm stukjes laat maar zeggen maar dat word dan een test halen.. ben benieuwd.. ik zie het allemaal wel
Dit heb ik ook gehad. Volgens mij kwam het door de antibiotica bij mij, want ik had dit ook nog nooit gehad. Ik was niet zwanger..