Vraagje over ovutesten..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zahra2, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb besloten om ook eens ovutesten te proberen, maar nou vroeg ik me af. Je moet 2 uur niets drinken en dan pas testen toch? Als je dan voor de 2 uur wel gedronken hebt, moet je dan voor die 2 uur ingaan eerst nog naar het toilet, of moet je het dan 2 uur ophouden en dan pas gaan :(

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik heb clearblue digitaal gebruikt in de ochtend dus gewoon met de eerste ochtendurine gedaan. Een keer ook met een streepjes test gedaan. Die ochtend weinig gedronken en ongeveer 2 uurtjes niet naar de wc geweest. Van half 11 tot ongeveer half 2 mijn plasje opgehouden. Voor half 11 gewoon nog naar de wc geweest.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Niet testen met je eerste ochtendurine he, lh synthetiseert in de nacht (wat dat betekent weet ik niet :D) zodat je een verkeerde uitslag krijgt.

4. Zahra2

Zahra2 Actief lid

24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Nee zal niet met ochtendurinetesten, bedankt :)

5. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Clearblue digitaal mag wel met ochtendurine hoor;) staat in de bijsluiter.Dat is ook de reden waarom ik het gebruik. Tot nu toe geen vals positief gehad (ter controle een test van testpoint tegenaan gegooid). De volgende ochtend was de clearblue ook gewoon negatief. Andere ovutesten mogen i.d.d. niet met ochtendurine.

Deel Deze Pagina