@ Luca: Nou ontspannen is iets wat bij mij heel erg moeilijk ging toendertijd, op een gegeven moment had ik er gewoon zoooo schoon genoeg van dat ik alleen maar bezig was met zwanger zijn, kon gewoon nergens meer aan denken... al dat geklus voor een baby zonder resultaat... Hebben de maand dat ik zwanger werd ook maar 1x geklust omdat ik er ff een beetje afstand van wilde nemen ennuh tja zwanger heh hehe Ik zou eerst proberen om je vmk een plekje te geven, ik dacht dat ik het toendertijd wel alleen kon (mijn vriend zei er ook niet veel over, is niet zo'n prater) maar heb er nu nog steeds spijt van dat ik geen "hulp" heb gezocht... was misschien in mijn geval toch iets beter geweest, ik hield mezelf een beetje voor de gek dat alles wel goed ging maar hoe langer bij elke teleurstelling elke maand raakte is dieper in de put! Toen ik eenmaal weer zwanger was heb ik er de eerste 9 wkn. (voor echo) ook niet van kunnen genieten, was zo bang dat het weer mis zou gaan... nja was er eigenlijk van overtuigd... Na de 9 wkn. ben ik begonnen met genieten en hoe verder ik in de zwangerschap raak hoe meer ik ervan geniet... de angst dat er nog steeds wat mis is met de kleine zat er nog wel in tot de 20 wkn. echo maar alles bleek in orde dus nu probeer ik ook om er niet teveel bij stil te staan wat er allemaal nog mis kan gaan! Het is fijn dat ze tegenwoordig zoveel kunnen maar in mijn geval hoe meer ik weet hoe meer ik me zorgen maak haha...! Sorry voor mijn lange verhaal, hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn, is zo bijzonder, vooral als je je kleintje in je buik begint te voelen Probeer er zoveel mogelijk NIET mee bezig te zijn (is moeilijk) om zwanger te worden en laat het gewoon op z'n beloop, dan gaat het vaak wat sneller SUCCES... dit geld natuurlijk ook voor alle andere dames die zwanger proberen te worden...! Liefs Nelleke