Sorry voor de onsmakelijke foto. Maar kan iemand mij vertellen of dit een miskraam is Vandaag om 12 uur ben ik nqar de vloskundige geweest vanwegen bloed ze ging kijken en alles is goed met het kindje hartje klopt ik ga met een gerust hart naar huis en om 4 uur verlies ik opeens dit op de wc. Ik snap het niet helemaal iemand met ervaring?
Helaas bij mij vandaag hetzelfde beeld, ik heb ook buikkrampen erbij. Vk gebeld, die vermoedt een mk. In de gaten houden of de vruchtzak er uit komt en anders fingers crossed. Ik ben overigens 4 weken +6 dus nog geen echo gehad. Ik hoop voor je dat het niets is!
Bedankt voor je reactie Ik heb ook best wel buikkrampen er bij. Vk zij ook tegen mij even tot zondag w8en Hopen dat het goed gaat en voor jou ook veel sterkte hou me op de hogten als je wil Groetjes nicky
En dat wachten duurt zo lang en maakt zo onzeker..... Vond nog een hoopgevende post 'Succesverhalen bloeding met stolsels', geeft een beetje hoop op toch een goede afloop. Ik hou je op de hoogte, worden spannende dagen!
Oh dat is schrikken dan, ik kan je geen hoopgevend verhaal vertellen maar wil je wel heel sterkte wensen. Duim voor een goede afloop.
Is zeker spannend jaa we zullen moeten afwachten maja dat wachten duurt jammer genoeg zo lang en me partner zit ook nog 2 weken in afrika voor ze werken balen !! Wel positief dat er iemand met bloed en stolsels het goed afgelopen is maar denk dat het bij mij niet zo is . Zondag lijkt nog zo ver weg om een echo te laten maken Groetjes
Het ziet er niet hoopgevend uit Hoe ver ben je? Het hoeft geen miskraam te betekenen overigens, ik duim voor je dat het goed mag gaan!
Nee dat idee had ik ook Ben net wel een soort vlies verloren heb even goed gekekn geen kindje in te zien heb het 4x na gepluist ik zou nu byna 7 weken zijn maar zo raar dat de echo van vanmiddag nog goed was. Groetjes
Hallo Vandaag naar t ziekenhuis geweest en jahoor baarnoeder was leeg. Ben er best verdrietig van maar kunnen er niks aan dorn helaas. Groetjes
Wat ontzettend verdrietig Nk19. Hier ben ik sinds vanmorgen rood bloed aan het verliezen, nog geen stolsels gezien, maar toch erg bang.
Ai dat is heel verdrietig nieuws. Sterkte meid. Heb je wel iemand om je te steunen nu je vriend in Afrika zit?
Bedankt voor de reacties Gelukkig heb ik mijn moeder ene vriend ze moeder die me steunen die balen er zelf ook heel erg van. Groetjes nickyy
hoi allemaal ik heb een week voor mijn verwachte menstruatie een clearblue zwangerschaptest gedaan en die was positief. Ik mocht dezelfde dag een echo gaan maken omdat mijn buik al maanden aan het rommelen is. Ik had eerder die week ook een test gedaan van kruidvat en kwamen 2 streepjes de ene duidelijker dan de ander. Precies op de dag dat ik 4 weken zwanger was heb ik een bloeding gehad eerst heel veel oud bloed en vanaf woensdag tot vrijdagochtend helder bloed erbij met wat stolsels . ik maak me heel veel zorgen en mag deze week gelukkig een echo doen waar ik heel bang voor ben. heeft iemand dit ook al eerder meegemaakt?
Ik ken dat gevoel wanneer je bij de echo opeens niets meer ziet. Hoever was je? Je zou nog een vruchtzak moeten verliezen en dat ging bij mij gepaard met hevige menstruatiepijn.. maar na het verlies van de vruchtzak was de pijn gelijk weg..
Sterkte nicky! Shysha miss moet je je eigen topic starten en een iets duidelijker zijn, want het is nogal verwarrend.