Wanneer waren jullie weer zwanger na curretage? Ik beb nu 3 weken teruf gecurreteerd en vroeg t me af
Zie mijn onderschrift. Iedere keer in de tweede ronde zwanger. Wel cyclus ene keer langer dan de andere
Na mijn eerste curretage zat er nog restweefsel, dus 4 maanden later weer gecurreteerd. Daarna cyclus helemaal van slag, eerste ronde 88 dagen en daarna 4 rondes zonder eisprong en de ronde daarop gelijk raak.. heeft bij mij in totaal dus 10 maanden geduurt... bij de ene is het zo weer raak en bij de ander duurt het eventjes.. ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt
Ook hier niet een al te positief antwoord In december gecurreteerd en sindsdien nog geen positieve test gehad. Terwijl het voorheen vanzelf ging...
Hebben jullie eerst gewacht op de menstruatie? Of zijn jullie na het stoppen van het vloeien na de curettage gelijk begonnen?
Eerste menstruatie wel afgewacht. Gaf me een beter gevoel. Even de boel op orde voor een nieuwe zwangerschap
Na m'n currettage op 18 mei '15 eerst een menstruatie afgewacht, kwam netjes 4 weken later eind juni. Begin september een positieve test en gek genoeg op 18 mei '16 uitgerekend 😄