Hoe snel na miskraam weer zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door leolientje, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte!!

2. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben toch ongesteld geworden, vanochtend.
    Helaas, maar ik heb wel een mooie cyclus voor na een miskraam. Ik had wel duidelijke klachtjes, maar eerlijk gezegd, voelde ik ze steeds minder de laatste dagen. Dus of ik ben heel even zwanger geweest en nu weer afgelopen zeg maar. Of die klachten kwamen door m'n menstruatie of zo. Weet het niet precies, zal ik ook niet weten en hoeft ook niet. Gelukkig nog niet getest.
    Nou op naar de volgende ronde!

Oja, gister zo stom. Een vriendin van ons is zwanger, terwijl haar vriend het eigenlijk niet wilde, bla bla, heel verhaal maar ik sta er niet achter hoe zij het doen. Toen zij bekend maakte dat ze zwanger is, kon ik niet echt blij zijn, want ze was uitgerekend op bijna hetzelfde moment als ik zou zijn bij mijn vorige zwangerschap en op de manier dat haar man er niet echt achter staat en zij gewoon gestopt is met de pil. Maar gister had ik op iets van fb gereageerd waar een borstkolf werd weggegeven. Begint ze ook nog heel brutaal een bericht te sturen of ik zwanger ben of zo, omdat ik daar op reageerde! Ik vond het zo raar. Ik spreek haar bijna nooit en denkt ze dan echt dat ik zoiets ga doen en het dan haar ga vertellen als niemand het nog weet? Dus ik zei dat het voor een vriendin was. Ze is helemaal vol van haar eigen zwangerschap, maar legt dat nu iedereen op. Vind dit soort dingen heel lastig nu en heb zin om gewoon keihard te zeggen dat ze haar mond moet houden en dat ik net een miskraam heb gehad. (Sorry, moest het even kwijt hihih)

3. Isabel1980

4 jul 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Leolientje,

Ik heb op 31 okt 2013 een mk gehad, de maand erop bewust niet geprobeerd om mijn lichaam even rust te geven, maand erop weer geprobeerd en weer zwanger, helaas ook weer een (vroege) mk geworden met 4,5 week. Toen meteen er weer voor gegaan en ben nu weer zwanger (5 weken). Ben als de dood dat het weer misgaat en heb ook vergrote risico's (chromosoomafwijking). Miskramen zijn niet niks, toch denk ik als je 1 keer zwanger bent geweest dat er dan iets is geactiveerd of zo in je lichaam waardoor je snel zwanger kan raken. Ik heb ergens gelezen dat 80% van de vrouwen die een mk hebben gehad binnen 4 maanden weer opnieuw zwanger worden. Ik hoop voor je dat je binnenkort ook weer een positieve test in je handen hebt!

Liefs

Deel Deze Pagina