Hoi ik gebruik testen van telano Vanmorgen om 9 u eerste test. Nu om 11 u zie ik een mini lijntje. Isdat een indroger dan? zie foto
Je hebt nu 2 verschillende topics? En 2 verschillende antwoorden. Eerst lijntje staat er en dan na 3 min weg?
Ja idd Vanmorgen had ik een lijntje na 2 u Deed opnieuw een test enkele minuten geleden met kruidvat early, 2/3 min stond de positieve uitslag. Erna verdwenen. Pfff ik ben volledig in de war.
Na 10 minuten moete de test weggooien. En niet na 2 uur terug bekijken. 8 dpo is nog erg vroeg. Zou op 10 en 12dpo testen
Ah ik denk dat dit sterker is dan mezelf. Zoals vele hier. Je hebt gelijk hoor maar ik denk toch dat meer dan de helft dit doet. Die van kruidvat (early) kleurde pos binnen de 2 min maar ging weg na enkele minuten. Dus geen idee. Ik doe morgen opnieuw een test
Dit heb ik vaker gehoord, dat hij tijdens het doorlopen inderdaad kleurt en daarna het resultaat negatief is. Morgenochtend gewoon weer testen en hopelijk is hij dan positief!
Na 2 uur is idd een indroger. En een streep die komt tijdens doorlopen maar na een paar min verdwijnt is helaas ook negatief. Ik zou gewoon over 2-4 dagen nogmaals testen (makkelijker gezegd dan gedaan haha).