Hee meiden! Ik heb een vmk gehad en ik vroeg me af hoe het nu met mijn menstruatiecyclus gaat. Blijft die hetzelfde als hiervoor of zit de kans erin dat mijn cyclus volledig in de war is? Ik ben nu namelijk al maanden redelijk regelmatig (zit nu in ronde 3 dat we het echt proberen). Ik weet dat er in principe niets over te zeggen valt, maar wil wel graag van jullie weten hoe het bij jullie ging. Dus: Wat zijn jullie ervaringen na een (v)mk? Regelmatig of volledig in de war? Liefs!
Hoi er is nog zo'n topic bij tempkaartjes. Mss vind je daar ook een antwoord. Mijne was na de vmk de weg kwijt. Al denken ze nu dat het pco is, maar ik ben pas overtuigd als mijn bloed geprikt is en de waardes het bevestigen. De meesten hebben redelijk snel hun cyclus terug hoor!
De ronde direct na de vmk was langer (39 dagen) en zonder eisprong. Daarna een gewone ronde gehad, met ei en na 35 dagen weer een menstruatie gekregen. Helaas sindsdien is de hele boel ontregeld. Zit op dag 58 en nog geen ei of menstruatie te bekennen. We hebben een doorverwijzing gekregen voor de gyn, dus we wachten op de afspraak. Hopelijk dan snel duidelijkheid waar het aan ligt.