Sinds een aantal maanden ben ik gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden maar om te kijken of ik.me daar beter door zou gaan voelen en geen tussentijdse bloedingen meer zou hebben. Die heb ik ook niet meer. Ik heb geen vreemd bloedverlies en ben vanaf het stoppen met de pil elke keer na 30 dagen ongesteld geworden, behalve de eerste maand, dit was 32 dagen.Redelijk regelmatig dus. Echter heb ik nu al geruime tijd, zeg een aantal weken, last van mijn onderbuik. Ik voel het vooral met zitten En hoesten. Soms voel ik wat steken rechts onderin mijn buik die doortrekken naar mijn lies en verder is er de hele dag een soort vreemde doffe spierpijn aanwezig in mn onderbuik. Echt ter hoogte van mijn eierstokken. Heeft iemand dit hier eerder gehad? Deze week ga ik sowieso naar de huisarts omdat ik het allemaal wat raar vind en ik het niet vertrouw, maar ik zou graag willen weten of er meerdere vrouwen hier last van hebben gehad?
Dit is nu de vijfde maand na het stoppen zeg maar. En k heb die pijn nu een aantal weken. Hoop dat het langzaamaan weg gaat want het is niet echt fijn op dit moment
Ja ik ook helaas inclusief een heerlijke pijn in mijn onderrug! Heb dit nu al twee weken aaneengesloten....echt vanaf het moment dat ik ben gestopt met de pil. Ik heb wel eens van ontpillen gehoord maar deze pijn voelt wel bijzonder vervelend