Ervaring met pijn na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lexi, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Het volgende zit me een beetje dwars en misschien kunnen jullie helpen.

Dit is de eerste maand na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap dat we weer proberen. Het vruchtje zat in de rechter eilijder, deze is behouden. Nou heb ik een aantal dagen geleden duidelijk aan dezelfde kant mijn eisprong gevoeld en dit ook bevestigd dmv temp. Sinds 1/2 dpo blijf ik pijn hebben aan deze kant, in mijn lies en naar boven. Niet onhoudbaar maar wel vervelend.

Kan deze pijn normaal zijn 4 dagen na ovulatie en let ik er gewoon teveel op? En is het überhaupt mogelijk nu al symptomen te hebben als het eitje weer verkeerd zit?

Begon wel weer positief maar maak me toch zorgen.

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Vervelend die pijn! Ik herken het niet, maar mijn eerste eisprong na buitenbaarmoederlijke zwangerschap was aan de andere kant dan de operatie.
    Ik denk zelf wel dat het te vroeg is voor symptomen, maar misschien kun je advies vragen aan de gyn?

3. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Met een eisprong aan de andere kant had ik me ook wat geruster gevoeld denk ik:) Mijn hoop is dat het een nasleep is van de ovulatie of iets dergelijks...

Probleem is dat we net verhuist zijn en ik een nieuwe gynaecoloog moet vinden. En geloof het of niet, heb al een heerlijk botte reactie gehad van, als je niet zwanger bent, nemen we geen patiënten aan. Op mijn reactie van ja maar ik was wel zwanger ecc ecc werd rustig gezegd: Maar je bent nu niet zwanger. Dus we nemen je niet aan:(

Bedankt voor je reactie! Lijkt me ook wat vroeg idd en ga proberen rustig af te wachten.

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Een gynaecoloog is er toch niet alleen voor zwangerschappen?!? :( Wat een rare reactie...
    En anders via de huisarts?
    Hoop dat het niks betekent en het snel beter gaat!
    Succes

5. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Dat is vervelend! Kan je niet je oude gynaecoloog bellen?
    Volgens mij kan dat wel als je verzekering dat toelaat.

De pijn herken ik niet, want ik voel mijn eisprong nooit.
    Heb wel rechts een hele tijd last gehad van 'steken' maar dat hoorde bij het helingsproces volgens mijn gyn.

Veel succes met herstellen en zwanger worden!

6. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    De huisarts is een goed idee, heb ondertussen een gynaecoloog gevonden maar de wachttijd tot de eerste afspraak is me een beetje te lang nog. Mijn gynaecoloog had het ook over helende steken, de timing is alleen een beetje vervelend zo na ovulatie en eerste maand weer proberen. Maar is voor mij heel simpel, als ik echte pijnen ga krijgen zit ik gewoon bij de spoed. Dan maar zo:)

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hoe is het nu? Nog veel pijn gehad?

8. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Lief dat je informeert:) Soms veel last soms weinig. Huisarts heeft veel dingen uitgesloten, maar weet niet waar het aan ligt. Echo gehad, ook normaal. Gynaecoloog afspraak pas begin juni. Maar goed, alles lijkt in orde tot nu toe.

9. delaender1992

24 okt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

ik wou ook eens even informeren hoe het daar gaat? ik ben op 21 april geopereerd aan bbz en had op 6 april een nieuwe eisprong, ook aan de kant waar het vruchtje zat, en ook hier deed het vervelend pijn, krampen met steekjes aan 1 kant, paar dagen later was het over, nu vandaag bij de controle voor men hcg zagen ze dat mijn hcg weer licht aan het stijgen is wat dus kan wijzen op een nieuwe zwangerschap.

Succes!

Deel Deze Pagina