Hallo, Na de bevalling van de jongste ben ik nog 1x ongesteld geworden..daarna helemaal niks meer.Begin dit jaar naar de gyn geweest om te kijken hoe het kwam en op de 1 of andere manier stond binnenin alles stil.Verschillende kuurtjes gehad om de ongesteldheid op te wekken maar niks werkte.Gestopt bij de gyn omdat ik er helemaal niet goed van werd om zo vaak naar het ziekenhuis te kleppen zonder resultaat en van ellende maar de pil gaan slikken....en tadaaa ineens heb ik een onttrekkingsbloeding!!Iets wat alle medicijnen niet is gelukt lukt nu de pil dus wel!Ben zo blij want eindelijk kunnen we nu proberen om voor een 3e te gaan!!Zonder hulp van de gyn of wat dan ook!!(dat wilde ik namelijk niet) mijn 11-12-2013 kan niet kapot!Nog nooit zo blij geweest met mijn ongi!!
Maar heb je de pil dan gewoon voor 1 maandje geslikt en ga je nu weer stoppen? Wil niet vervelend zijn maar met pil krijg je geen eisprong maar het is ook niet perse gezegd dat nu je die ontrekkingsbloeding hebt gehad en stopt, je wel een eisprong krijgt he? Hoewel mijn huisarts wel bij mij aangaf dat het soms net het seintje kan zijn voor je lichaam om het zelf weer op te pakken.... Ik hoop het in ieder geval voor je
Wil niet vervelend zijn maar met pil krijg je geen eisprong maar het is ook niet perse gezegd dat nu je die ontrekkingsbloeding hebt gehad en stopt, je wel een eisprong krijgt he? Ik wilde geen partypooper zijn maar dit wilde ik ook al zeggen idd. Ik hoop voor je dat je nu een eisprong krijgt en die lekker bevrucht mag raken
Bovenstaande was ook mijn gedachte. Misschien een rare vraag, maar hebben ze je eileiders wel eens onderzocht??
Hallo,dank voor jullie reacties!ik heb tussendoor vaker de pil geslikt om te kijken of dat hielp om een bloeding te krijgen.Dit lukte elke keer niet,in de stopweek niks gespot!Dus voor mij is het helemaal super dat het nu eindelijk wel gelukt is!Ik verwacht absoluut niet dat ik nu elke maand mijn ongi krijg,maar het is al heel wat dat het eindelijk gelukt is!nu is het hopen dat mijn slijmvlies zich weer gaat opbouwen want dat was het hele probleem...er werd niks opgebouwd dus viel er ook niks af te stoten!Dus ik snap jullie reacties maar ik ben er super blij mee en wacht af wat mijn lichaam nu gaat doen.:-D ik hoop gewoon dat dit na 4 jaar het zetje was wat mijn lichaam nodig had om weer te gaan werken!!
Haha wat heerlijk dat je zo blij kunt zijn met je ongi! Gefeliciteerd! ik stond ook te juichen dat ik, na jaaaaren met pil, gewoon ongesteld werd. Toch knap allemaal!!
Even een update...Na de vorige menstruatie niet meer aan de pil gegaan,maar mijn lichaam snapt het!!al een paar dagen erge hoofdpijn en net op de wc zag ik de reden!!helemaal happy omdat ik weer ongesteld bennu heb ik het voor mijn gevoel weer goed op de rails!
Wat superfijn dat het weer een beetje op orde komt! ( en nu maar hopen dat je niet te vaak meer ongesteld gaat worden )
Wat fijn dat er tenminste iemand is die blij is met z'n menstruatie Kan ik me goed voorstellen meis, na zoveel jaar! Succes