Ik heb altijd vit D druppels gehad van Davitamon, echter was een laat weken terug de Etos eigen merk vit D druppels in de aanbieding 2 voor.... Nu keek ik net per toeval op het doosje van de etos en daar staat op 4 druppels vit D per dag Huh....op die van Davitamon staat 10 druppels per dag.... jullie begrijpen mijn vraag natuurlijk al hoeveel druppels moet ik haar nu geven 10 of 4 Bedankt!
Hoe moet ik dat uittellen....? Er staat op Davitamon per 10 druppels D 200% adh 10mu of zoiets staat er. Bij etos staat per 4 druppels Vit D 200 % adh 10 mu
Mijn inziens staat er allebei hetzelfde, vroeg me alleen af waarom bij de ene 10 en de andere 4 druppels? Geef ik dan niet te weinig blijde etos druppels als ik er daar maar 4 van ga geven....?
Blijkbaar is die van de Etos geconcentreerder ofzo? Dat je minder druppels nodig hebt om aan dezelfde hoeveel vit. D te komen... Zoiets?
Etos is duidelijk meer geconcentreerd, daar heb je met 4 druppels al het dubbele van de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid. Zo simpel is het
Ik doe gewoon altijd wat er op het flesje staat aangegeven. Zo heb ik Kruidvat eigen merk. En daar moet je dan weer 6 druppels van geven.
Okay bedankt dames weten we dat ook weer! Ik was er vast van overtuigd gewoon 10 druppels, keek per toeval op het flesje dus ik dacht mmmm misschien fout gedrukt of zo.... 4 druppels hier dus
Ik had eerst van de apotheek: 4 druppels per dag, nu Kruidvat (vind ik zelf rotzooi, flesje is bijna op dan ga ik terug naar apotheek) en daar moet ik er 6 van doen. Ik volg gewoon advies op flesje !
en van etos heb ik altijd alleen de aquosum (sinaasappelsmaak, 4 druppels) gevonden, van davitamon heb je ook olie (10 druppels). papa had laatst de aquosum meegenomen, ik vind smaakstoffen niet nodig maar toch maar opengemaakt (ik heb een hekel aan teruggaan om te ruilen) en dochterlief neemt ineens weer zonder getut haar vitamientjes... tsja...
Het ligt aan de samenstelling. Hier ook overgegaan van Davitamon naar Etos eigen merk. Gewoon aanhouden wat achterop het flesje staat.