Hoe snel Naar huis na inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ntje, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

wij mochten de volgende dag naar huis. Ben bevallen met 39+4.
    Werd ingeleid vanwege te lang blijven kwakkelen met een te hoge bloeddruk.

2. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hier 2x ingeleid. Eerste keer ivm langdurig gebroken vliezen. Volgende dag naar huis. 2e keer ivm in vruchtwater gepoept. Mocht 5 uur na bevalling naar huis.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik wordt morgen dus ingeleid en ondanks dat ik vorige keer ook ben ingeleid vind ik het toch wel spannend omdat de omstandigheden toch anders zijn.

Hoop gewoon dat alles goed gaat en ik snel beval en ook snel naar huis mag ^^.

4. suuuus

suuuus Actief lid

21 dec 2010
    244
    2
    18
    Spannend, veel succes!

5. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ik weet er niet veel over maar wens je heel veel succes en sterkte! Ik zal duimen voor je dat het een makkelijke bevalling zal worden

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik ben vrijdag ingeleid en mocht maandag naar huis, dat kwam omdat ik een keizersnede heb gehad.

7. Monja

Monja Lid

8 jul 2014
    74
    0
    0
    Mijn inleiding begon met 38+6 op een zondag. Op dinsdagochtend ben ik bevallen en donderdag mochten we lekker naar huis. De kleine moest nog een tijdje op de medium care omdat ik een infectie in mijn placenta had, maar gelukkig is alles goed gegaan!

Heel veel succes!

8. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    bij ons in het ziekenhuis is ook de regel dat (mits er niets mis is met uk of jou) je na geplast te hebben naar huis mag.

Bij de eerste mochten we na drie dagen naar huis. Ze moest een antibioticakuur in het ziekenhuis door een te hoog gehalte van het een of ander (door mijn koorts tijdens de bevalling).

Bij de tweede om 3.15 bevallen, en daar nog heerlijk ontbeten en rond 9.00 naar huis gegaan. Mochten al een stuk eerder, maar lekker rustig aan doen was wel fijn!

Deel Deze Pagina