En terecht, ik zat mij gewoon op te vreten hier toen ik het las, hoe durven ze. Ik ga voor je duimen lieve meid, veel sterkte morgen en laat je thuis lekker in de watten leggen x
Ik ben geweest, ze hebben toch een vruchtzakje gezien met iets erin! Ze twijfelde of t groot genoeg was, maar ze zei ook dat het op deze termijn heel erg moeilijk te zien is.. Het is in ieder geval hoopvol!
Wauw wat super zeg! En zeiden ze nog iets waardoor het bloedverlies kon komen? Ik ben zo ontzettend blij voor jullie, duimen dat de kleine eigenwijs lekker blijft zitten! <3 xx
Misschien iets te enthousiaste reactie, sorry dat was mijn eerste ingeving, ik snap dat jullie nog erg in de spanning zitten. Ik leef erg met jullie mee en hou hoop
@Clueless01 ik ben nu dan exact 6 weken @Maps helemaal niet erg hoor wij zijn ook erg enthousiast! Natuurlijk is het nog steeds superspannend maar ik had t al opgegeven dus dat er nog hoop is, is al geweldig!! Ze zei niet waardoor t kon komen, ik merk dat ze veel minder vertellen in Radboud dan ik hier lees over andere ziekenhuizen. Ik heb bijvoorbeeld ook niet te horen gekregen wat er mis was met de eitjes die niet bevrucht zijn.. Ik heb er ook niet naar gevraagd ik was zo flabbergasted
Gelukkig ziet er er wel hoopvol uit. Ik blijf duimen dat het onschuldig is en deze beeb gewoon goed groeid
Wat hoopvol, ik duim echt zo voor jullie! Bij mij hebben ze er destijds wel naar gezocht, maar ook geen bevredigende uitleg kunnen geven waarom ik zo bloedde. Er waren resten oud bloed te zien bij mij, maar verder was het niet duidelijk wat de oorzaak was. Hopelijk komt alles gewoon goed nu voor jullie, zo spannend!
Wow, ik ben even niet ingelogd geweest, maar toch al een echo gehad en dan zulk nieuws. Bijzonder zeg. Nu eigenlijk nog spannender dan het al was maar wat fijn zeg! Ik duim voor je op een goede echo donderdag!! XX