zwanger... of toch nog ongesteld worden?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Romi, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romi

    Romi Nieuw lid

    11 aug 2007
    4
    0
    0
    Misschien een stomme vraag maar..
    Kan iemand mij vertellen of er na een eisprong je altijd of zwanger bent of ongesteld wordt? M.a.w. dat , mocht je niet zwanger zijn, je menstruatie ook weg kan blijven?
    Ik zit namelijk al op dag 17 na m'n eisprong en heb eigenlijk nog een verhoogde temperatuur, alleen niet zo heel erg hoog, namelijk 36,8. De laagste temperatuur was 36,4(voor mijn eisprong) en erna zelfs 37,0 en 37,2.
    Uit een bloedtest is ook gebleken dat ik een eisprong gehad heb. Ik weet dat een test doen duidelijkheid biedt, maar ik ben toch benieuwd naar jullie antwoorden :rolleyes:
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heb je wel een zwangerschapstest gedaan?
     
  3. Romi

    Romi Nieuw lid

    11 aug 2007
    4
    0
    0

    Nee, die heb ik nog niet gedaan. Ik heb helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, alleen... een paar dagen geleden ongesteldheidsachtige verschijnselen zoals ongi-buikpijn en gevoelige borsten/tepels, maar die zijn helemaal verdwenen...
    Ik weet niet wat ik hier van moet denken, ik denk dat ik morgen een test eraan waag.
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je 17 dagen na je eisprong zit (18 is nog beter) en je temp is hoog, en je menstrueert niet, dan ben je hoogstwaarschijnlijk zwanger. Ik neem wel aan dat je 's ochtends tempt voor je opstaat enzo. Niet midden overdag.... Ik zou morgen lekker testen! Succes! Ik hoop dat het raak is.
    Was je eisprong wel duidelijk op die dag? Heb je een tempkaartje dat je kunt laten zien?
     
  5. Romi

    Romi Nieuw lid

    11 aug 2007
    4
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Hier mijn temperatuurkaart. Temperaturen doe ik 's ochtends voor het opstaan.



    [​IMG]
     
  6. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hé Romi,

    Heb je al getest? Je temp is wel wat omlaag gegaan de afgelopen dagen. Dat kan minder gunstig zijn, maar het zegt niet altijd iets. Ik ben benieuwd of je al wat weet....
    Je eisprong kan volgens mij ook op dag 20 zijn geweest, vooral als je niet zeker bent van je eggwhite CM.
     
  7. Romi

    Romi Nieuw lid

    11 aug 2007
    4
    0
    0
    Hoi Aquilegia,

    Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden waar ik al bang voor was.
    :(

    Bedankt voor je reakties.
     
  8. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Jammer meid! Suc6 in de volgende ronde! ;)

    Liefs Marjo
     
  9. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jammer Romi! Dan had FF je eisprong dag misschien niet goed. Of je hebt echt een lange luteale fase. Ik wens je veel succes in de volgende ronde.
     

Deel Deze Pagina