Ik ben ingeleid en ruggenprik gehad en ben om 01.12 bevallen en moest wachten tot de ruggenprik uitgewerkt was (6uur) dan zelf plassen en toen mocht ik naar huis ( volgende dag uur of 10.00)
00:14 bevallen en om 4:00 waren we thuis. We moesten wachten omdat de temperatuur van onze zoon niet genoeg omhoog ging... We wilden eigenlijk gelijk weer weg... eruit en gaan hahahaha
Ik ben ook ingeleid, ik ben om 15.13u bevallen en de volgende ochtend om 10 u waren alle uitslagen er (schildklier en glucose) en toen mochten we lekker naar huis.
Hier ongeplande keizersnede gehad. Op zaterdagavond is de keizersnede uitgevoerd, en dinsdagmiddag mochten we naar huis.
Hangt van de situatie af. Eerste om 18.45 uur bevallen en de volgende dag naar huis gegaan om 10.00 uur. De tweede heb ik nog een extra dag moeten blijven i.v.m. hoge bloeddruk. Gelukkig op de 3e dag een goede bloeddruk en mocht naar huis, was dit niet het geval dan zou ik nog moeten blijven. Heb gisteren toevallig even gekeken naar beleid van ziekenhuis waar ik beval en dat is altijd de volgende dag om 10.00 uur of om 15.00 uur bij een medische bevalling.
Ik ben om 00.05uur bevallen. We mochten kiezen of we naar huis wilden gaan of een nachtje "logeren". Mijn man mocht ook gewoon blijven slapen op een stretcher bij ons op de kamer. We zijn dus een nachtje gebleven en rond 11.00uur smorgens zijn we naar huis gegaan. Was op medische indicatie
08.17 geboren om 13.00 uur naar huis, mochten eerder, als ik maar geplast had ondanks medische indicatie, Dochter had gepoept in vruchtwater. Wij hadden besloten om te blijven tot na het eten.
Bij de eerste rond half 5 bevallen. Daarna 2,5 liter bloed verloren en mocht om 16 uur naar huis nadat ik bijna flauwviel op de wc. Op eigen verzoek een nacht gebleven. Bij de tweede om half 8 bevallen en als de papieren een beetje optijd waren geweest en ik sneller was gaan douchen mocht ik om 10 al naar huis. Dit werd half 12.