wanneer beginnen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stiefmam02, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    wat ik me afvraag? wanneer bginnen jullie met het inrichten/kopen van de babykamer?

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Wij hebben zo lang op deze zwangerschap gewacht dat ik niet kon wachten met kopen/inrichten van de babykamer toen ik eenmaal zwanger was.. heb wel pas gewacht tot ik 12 weken was. Wilde niet dat ik al spulletjes had en daar dan iedere dag mee geconfronteerd werd mocht het fout gaan..
    Ons kamertje was dus al snel klaar ;)

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    hier zijn we vorige week gewoon begonnen met de kamer wit sauzen enz.
    wonen hier nu bijna anderhalf jaar, en de kleine kamer was nog verschrikkelijk van kleur..
    verder sowieso voorlopig niets..;)
    ik zou er lekker aan beginnen wanneer je zelf wil, ik ken dames die er met 10 weken al klaar mee waren, maar ook die in week 35 nog moesten beginnen

4. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Wij hebben de vloeren en muren al klaar, het logeerbed moet nog afgebroken worden en dan kan die naar zolder.. Daarna kan het kamertje zover ingericht gaan worden.. Dit doen we lekker op ons gemak ^^

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben uitzet gaan kopen toen ik wist dat ik zwanger was, maar dan heb ik het over alle spulletjes die je nodig hebt voor wassen/slapen/verzorgen etc.
    In maart ben ik begonnen met verven van kamertje, daarna met man meubels, kinderwagen en box uitgezocht. Best op tijd, maar we hebben een boerderij, dus mn man had toen nog tijd om hele middag te shoppen. Alle spullen zijn afgelopen week geleverd, man is nu druk bezig in de avonduren om meubels in elkaar te zetten. Inmiddels is 20 weken echo ook al een week geleden, dus best prima timing, hihi. Heb nog geen hele dikke buik of vervelende klachten(al moet ik wel rustig aan doen), dus heb zelf de kinderwagen in elkaar kunnen zetten. Binnenkort ga ik met mijn ouders naar ikea om inrichting voor kamertje te kopen(gordijnen, lampen, etc.). Heel veel zin in!
    Ben eind aug. uitgerekend dus hebben nog alle tijd.

6. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    oke het verschilt dus echt heel veel per persoon. ik kan als ik wil nu ook al beginnen met het kamertje! ben nu 12 weken en 1 dag, gister echo gehad en uitgerekend op 1 november. heb nog lang de tijd maar kan echt eigenlijk niet wachten om te beginnen! hihi

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij moeten nog beginnen....

8. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Ik moet ook nog beginnen... Hebben zelfs alleen maar 2 broekjes, 1 shirtje, een vestje en 2 slaappakjes gekocht tot nu toe. Begint nu wel te kriebelen :)

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wij hebben nog helemaal niks gekocht.. Ook geen kleding :p maar hier kriebelt het nu ook heel erg :D

10. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Het enige wat ik tot nu toe heb gekocht is een kinderwagen
    De rest kan nog wel en is niet meer zoveel werk omdat het de 2e..is.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik begon met 13-15 weken gigantisch tegen te sputteren, te huilen en vreselijk emotioneel te doen dat ik graag spulletjes voor de babyuitzet wilde hebben - en nadat mijn vriend ein-de-lijk groen licht gaf, had ik vrijwel alles binnen 4 weken in huis.

Nu zijn het nog maar een aantal kleine dingetjes (vijf stuks ofzo; voornamelijk babyolie en lotion en dat soort dingen). De rest is er allemaal!

12. WausMop

WausMop Actief lid

13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    ;)
    Doen wanneer je er zin en tijd voor hebt, en natuurlijk zolang je nog kunt :D

Wij wachten ook tot na 12 weken, gaan dan eerst oriënteren bij verschillende babyzaken, kijken hoe we de inrichting willen gaan doen, best grote/ruime kamer dus mogelijkheden genoeg!

Aangezien het bij mij steeds meer begint te kriebelen om toch de kamer min of meer naar het geslacht in te richten (met bijv. verf accenten en accessoires) zullen we nog even moeten wachten ben ik bang, maar dat neemt niet weg dat de meubels etc. al aangeschaft kunnen worden ;)

13. maiadebij

maiadebij Lid

30 dec 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij nr 1 waren we tegen de 30 weken echt helemaal klaar
    Bij nr 2 volgens mij rond de 35 weken

Nu (voor nr 3) maken we geen kamertje, de baby slaapt het eerste jaar bij ons op de kamer, ons kamer is groot genoeg voor een commode, co-sleeper en eventueel ledikantje. Dus na een jaar gaan we pas een kamertje voor hem zelf maken.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Na de 20 weken echo ben ik gaan shoppen en het kamertje was klaar rond de 28 weken.

15. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Met euh... 36 weken begonnen... met 37.6 weken klaar... :)

16. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    na de 20 wkn bij de eerste,
    en nu, nog niks gedaan of gekocht.

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben nu langzaam aan aan het beginnen. Weten wel al redelijk wat we willen qua kamer en wagen enzo dus begin nu met spulletjes inslaan, zoeken.

18. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb wel alles in huis nu ( staat allemaal op zolder ) en aan het kamertje beginnen we ergens eind juni / begin juli ( ben halverwege augustus uitgerekend ) Eerst lekker nog even lekker op vakantie en daarna alles op orde brengen:)

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij zijn rond de 4 maanden begonnen met de kinderwagen en toen was het sinterklaas en kerst en hebben we ook heel veel babyspullen gevraagd en gekregen. Rond de 6 maanden hebben we de meubels gekocht en meteen maar de hele uitzetlijst afgewerkt. Vorige week heb ik de allerlaatste kleine dingetjes gekocht

20. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Nu we weten dat we een zoon krijgen . Gaan we beginnen met het kamertje. We hebben wel de meubels al zei.

Deel Deze Pagina