Wie heeft hier ervaring mee. Curretage gehad met ruim 10 weken, vruchtje is met 7 weken gestopt met groeien. Nu 5 weken na curretage nog steeds positieve testen. Ze zijn echt heel licht positief, krijgt t niet echt op de foto maar streepje verschijnt echt binnen afleestijd. Vind het lastig dat ik straks niet weet of ie nog positief is van de miskraam, of dat ik weer opnieuw zwanger ben. Ik kan overigens op dit moment nog NIET positief testen ivm een nieuwe zwangerschap. Heb mijn eisprong inmiddels waarschijnlijk wel gehad, maar een positieve ovulatietest en een positieve zwangerschaptest, op hetzelfde moment vind ik toch heel apart. Ben even benieuwd naar ervaringen hiermee.
Alles kan. Wat je zou kunnen doen is evt bellen voor echo om te controleren of alles echt weg is, want volgens mij als je gecurreteerd bent zou ie niet zolang positief moeten blijven omdat dan alles weggehaald wordt. Sterkte iig. Xxx joyce
Dat het va de vorige zwangerschap is weet ik zeker. Mamabri, kwam jouw cyclus daarna weer meteen op gang? BAS1759, een controe echo heb ik al gehad na een kleine twee weken omdat ik ineens weer bloedverlies had. Toen was alles schoon, is door twee mensen nageken. Maar vind het vooral apart dt ik tegelijk een positieve ovulatietest en zwangerschapstest heb gehad. Even voor de duidelijkheid, ik maake op zich geen zorgen maar vind t vooral irritant en verwarrend.
Ja, mijn cyclus kwam eigenlijk heel goed op gang. Precies 35 dagen na mijn curretage werd ik weer ongesteld, een week langer dus dan mijn normale cyclus en dat vind ik best netjes. Ik ben nl met 13.3 weken "bevallen" dus was ook al een eindje op weg zeg maar. Ook bij mij was gewoon alles schoon, mijn gyneacoloog zei dat de eerste menstruatie wel 8-10 weken op zich kon laten wachten dus ongebruikelijk is het zeker niet dat het wat langer duurt.
Als je HCG in je bloed hebt zitten, reageert een ovulatietest vaak ook positief (dat heb ik ook gehad). Dat hoeft dus niet je eisprong te zijn. Of het dan van je vorige zwangerschap was of dat het een nieuwe zwangerschap is, dat is natuurlijk de vraag. Kijk of de testen duidelijker worden.
Het was echt van de vorige zwangerschap, dat wist ik sowieso wel zeker. Vandaag eindelijk een witte test! Op naar de test met twee streepjes
Voor deze zwangerschap had ik ook een MA, had tijdens mijn eisprong (ovulatietesten gedaan) nog licht positieve testen. En zie het resultaat.