ik kan het wel kort houden denk ik. ik heb al zo'n 2 jaar dat ik steeds de gemeente aan de deur heb van er wordt geklaagt over de containers. en dan gaan ze steeds dreigen van als u hem niet op eigen grond zet krijgt u een boete.. dit komt steeds door bepaalde mensen die er moeite mee hebben dat ik me container buiten de poort heb staan. echt waar je je druk om kan maken.. maar het mooie is dat ik zwart op wit heb van de gemeente dat mijn containers daar wel mogen staan omdat het eigen grond is aan de voor en achterzijde van het huis hebben we een meter extra wa eigen grond is... en nu was het al weer ff rustig omtrend de containers en ja hoor gisteravond.. had ik de politie aan de deur over de containers.. echt ze redden het niet met de gemeente dus nu bellen ze de politie ik wordt zo moe van die mensen he, en ipv dat ze gewoon een x naar je toestappen van goh hoe zit het met die containers nee altijd maar anoniem melden bij de gemeente en nu ook de politie..
Met schilderstape jouw grond buiten de poort afplakken, en daar je containers neerzetten. Lekker laten gaan!
Ja zodat de anoniemen weten die grond is van jullie...of een brief erop plakken ofzo...zou het gewoon vriendelijk.houden...wel irritant dit gemiep
Nou hier mag de container ook niet voor het huis staan hoor. Ziet er toch ook niet uit. Maar als jullie dat graag willen, ik weet wel dat het officieel niet mag
hij staat ook niet voor het huis het is aan de achterzijde. daar kom je dus alleen gericht als je hier woont want daar heb je alleen maar parkeerplaatsen. dus echt niemand die er last van kan hebben en het is ook bekend bij de rest van de buurt dat dat stuk eigen grond is dat is bij de rest van de buren ook, alleen ze hebben gewoon niks anders te doen dan er over zeuren..
Uhm... waar moet je ze anders neerzetten dan, ín je huis? Of bedoel je het zo niet? Hier staan ze ook voor het huis, tegen onze muur aan, ín onze voortuin.
Maar als je er steeds zoveel gezeur over krijgt, kost het toch minder energie om ze op een andere plek te zetten dan steeds dat gezeur aan te moeten horen? Ik zou mijn container niet willen hebben staan op een plek waar een ander erbij kan, by the way. Er hoeft maar 1 idioot te denken dat een brandje wel leuk is, of iemand die zijn rotzooi lekker in jouw container gaat dumpen....
op dit moment is er geen andere plek voor de containers, ze zijn er in 1e instantie heen gegaan vanwege een verbouwing. en toen hadden we bedacht om ze in de voortuin te zetten ( is nog steeds de bedoeling ) maar 1 dat weten ze niet en 2 ik sta gewoon volledig in me recht dus ja haast heb ik dan niet. ik maak me er verder ook geen druk om hoor en dat die mensen er zo'n moeite mee hebben dan doet mij verder niks maar ik vind het gewoon triest dat ze de politie nu helemaal sturen terwijl ze weten dat de containers daar mogen staan.
Maar weten ze dat de containers daar mogen staan, omdat het eigen grond is? Ik vind trouwens ook dat ze niet zo moeten zeuren hoor. Waar gaat het over? Als ze er geen last van hebben, moeten ze niet zo moeilijk doen!
Mijn bedoeling was. Ze mogen niet voor aan de straat kant staan. Ik weet niet hoe dat in jullie gemeente is, hier mogen ze niet voor in de voortuin staan. Dus achter tuin. Maar heb jij geen schutting dan op dat stuk waar ze staan? Ik bedoel als dat jullie eigen grond is en er staat een schutting dan ziet niemand dat toch. Als je het bijvoorbeeld achter in een gang hebt staan ja dat is idd niet prettig. Kan je niet eens fatsoenlijk langs lopen dan.
Wat zei de politie ervan dan? Verbaasd me dat die daar voor komen,bij ons word heel de tijd geparkeerd in de brandgang voor onze garage en op de stoepen bij de voordeur.Heeeel erg vervelend...vaak politie gebeld,maar die doet er niks aan. Ik vind wel dat je gelijk hebt hoor,tis eigen grond en daar hebben ze niks over te zeiken,ik zou ook iets ophangen....een cynisch bordje ofzo.
Ik zou de brief (of een gedeelte ervan) van de gemeente kopiëren en bij alle buren in de bus gooien. a) Ben je van het gezeur af.Hopelijk.. b) Heb je zelf initiatief genomen om je buren schriftelijk in te lichten over de containers. Zelf zou ik het niet kunnen laten, om er nog een opmerking bij te zetten.. Maar dat ben ik..