Nu 8 weken zwanger en al een paar dagen loop ik steeds met knoopje van mijn broeken los. Heb al echt een buikje gekregen. Mijn broeken zitten helemaal niet lekker meer en heb er sinds vandaag een elastiekje omheen gedaan. Is dit herkenbaar voor anderen? Vind het wel al echt vroeg om voor andere kleding te moeten kijken. Het is trouwens mijn 1e zwangerschap....
Ik pas nog steeds 2 gewone broeken terwijl ik ruim 29 weken van een tweeling zwanger ben. Daarnaast heb ik een ook zwangerschap broek en die zit me voor geen meter. Het liefst draag ik leggings
Hier heb ik bij 7 weken twee positiebroeken gekocht. Vanaf week 8 draag ik bijna niet anders meer. (Heel soms nog een gewone broek met elastiekje, maar dat heb ik nu al zeker anderhalve maand niet meer gedaan. Zit niet lekker.) Dit is ook mijn eerste zwangerschap. Ik vond het ook wel vroeg, maar het was nu eenmaal zo!
hier ook nog steeds lage broeken die ik nog aan kan andere broeken kan ik wel aan maar niet dicht hihi. maar denk dat ik met 20 wkn positiemode ging dragen. is mijn 2de zwangershap maar groei minder hard!
Dat waren dan hele grote broeken of valt dat mee? 2 kindjes in je buik en dan ook nog je broeken aan kunnen . Ik draag eigenlijk heel veel mijn skinny spijkerbroeken en die krijg ik nu dus niet meer dicht. Het lukt wel maar dat zit echt niet lekker en in combinatie met erg misselijk zijn is het helemaal niet fijn. Gister ook een legging met jurkje aan gehad en dat zit wel echt lekker. Vind het toch raar (vroeg) om nu al te gaan kijken voor zwangerschapsbroeken. Maar ja als deze niet lekker meer zitten dan is het niet anders
Ik ben 14 weken zwanger en pas mijn eigen spijkerbroeken nog wel, ik draag ook meestal wat lagere broeken. mijn hogere werkbroeken gaan niet meer dicht! Ik heb wat positiebroeken gepast maar ze hebben allemaal zo'n grote bilpartij naar mijn idee
Ik was bij mijn eerste zwangerschap al heel snel "dik" voor m'n gevoel. Mijn darmen zochten een nieuwe plek en alles is een beetje opgezwollen. Met een week of 8 heb ik toen mijn zwangerschapskleren aangedaan, gewoon omdat het fijner zat. Nu ben ik een paar kilo lichter en inmiddels weer bijna 8 weken zwanger van de tweede. Ik pas mijn broeken nog prima, maar 's avonds gaat de knoop los, en ik merk dat mijn zwangerschapsbroeken ook lekkerder zitten. Ik wissel dus een beetje af met gewone en zwangerschapsbroeken. Ik heb trouwens gewoon broeken met zo'n elastieke band er aan. Dat vind ik wel lekker en die zitten prima.
Ik met 14 weken. Kreeg mijn eigen broeken nog wel dicht en het ging prima als ik stond, maar zitten ging niet echt meer.
Pas al mijn broeken nog gewoon, sommige zitten wel stuk strakker maar om nou te zeggen dat ik ze niet meer aan kan ,nou nee ... (hoop wel dat dat snel veranderd hoor )
Haha....ik had gister voor eerst positie broek aan en vond t zo vroeg, bij mijn dochter pas met 20 weken. Maar als ik hier lees zijn de meeste al veel eerder
ik kon mijn broeken rond de 9 / 10 weken niet meer dicht doen. ben ondertussen 26 weken zwanger van ons 1ste kindje en ben al 15kilo aangekomen
Sommige broeken beginnen nu oncomfortabel te zitten, denk dat ik rond 20wk volledig in positiekleding ga. (2e kindje)