Heey hallootjes, Mijn partner en ik zijn bezig voor een tweede😍 en nu worden mn klachten voor mijn menstruatie telkens erger of komt er iets nieuws bij... Dit keer hoop ik natuurlijk zwanger te zijn maar wachten duurt zo lang!! En mn lichaam doet zo raar na mijn eerste zwangerschap, dat ik niet meer weet wat het zeggen wil. 2 dgn terug had ik zeker wel 6uur last van een steek in mn zij, ter hoogte van mijn rechter nier alsof ik ver gerend had ofzo. En ik weet niet of het door het weer komt maar heb veel puistjes op mn kin en neus... probeerd mn lichaam te zeggen dat het raak is? Of komt mn menstruatie er gewoon aan... tot op heden eigenlijk nog geen menstruatie aankondigende krampen die ik vaak wel heb 1 week voor het feest😡 zijn er meer mensen met nieuwe "symptomen" Ohw ja btw heb wel erg het gevoel dat mn darmen verplaatst worden of een wave doen😱 liefs lysette
Ik had iedere ronde het gevoel dat het raak kon zijn omdt ik weer eens iets anders merkte dan de maand ervoor. Het komt helaas heel vaak voor dat je lichaam je als het ware voor de gek houdt. Daarnaast lijken de symptomen van een aankomende menstruatie op die van een beginnende zwangerschap. Eerlijk gezegd hoor ke vaak dat er meiden zijn die juist nergens last van hadden de ronde dt het raak was. Hier ook.. had de hoop bijna opgegeven toen ik overtijd bleek. De echte symptomen kwamen en komen vaak pas rond 6 weken. En er zijn altijd uitzonderingen he.. het kan maarzo raak zijn
Hey laurazoey, Ja bij mijn eerste was ik ongepland zwanger, souveniertje van vakantie, dus toen mijn menstruatie weg bleef hield ik mij bezig met testen maar had toen idd nergens last van. Vind het wel erg vervelend dat het lichaam zn mysterie is met dit soort dingen. liefs lysette
Hallo Laurazoey, Die vraag herken ik! Ik ben nu bezig aan ronde 3. Ronde 1: Alles normaal, nergens last van, 3 dagen voor menstruatie voelde ik dat ze gingen komen. Ronde 2: Heel veel last! Alle symptomen die ook op zwangerschap kunnen wijzen, had ik. Maar mooi op de dag van mijn NOD ongesteld geworden... Ronde 3: Ik ben nu 12DPO en heb veel minder last van vorige maand en voel ook weer andere dingen. Ik hoop uiteraard dat het nu raak is, maar na vorige maand heb ik heel veel over ontpillen gelezen en daar heb ik toch vooral geleerd dat je lichaam heel raar kan doen voor een tijd... Succes, hoop voor je dat het raak is!
Ik had ook iedere maand wel symptomen waarvan ik dacht 'Hey die zijn nieuw!'. En juist de maand dat ik zwanger bleek te zijn liep ik er redelijk goed doorheen. De PMS klachten bleven weg en pas op 7 dpo begonoen mijn borsten pijn te doen. Toen begon de honger ook wat toe te nemen en ik had die verschrikkelijk pijnlijke puist niet in mijn gezicht! Wat mij vooral opviel was dat ik de maanden ervoor juist rond 7 dpo heel down was en wist ik vaak zeker dat het niet raak was. Waardoor die laatste 7 dagen wachten zo ontzettend lang duurden! De maand dat het raak was zat ik al op 9 dpo voordat ik het wist. Ik miste ook die down dag van 7 dpo. Edit: Nu ik je berichtje nog eens lees; Die pijnlijke steek heb ik ook gehad. In mijn rechterzij, het gevoel alsof je hebt gerend nadat je wat gegeten hebt. Dit was al vrij vroeg bij mij. Op 4dpo Dit was mijn notitie: "opgestaan met rammelende honger! ook steekjes tussen ribben (linkerkant). in de ochtend even aan het aanrecht gehangen omdat ik zo'n steek rechts in mijn buik/ribben had. (alsof je hebt gerend na het eten)"
Helaas kan je niet zoveel zeggen aan de dingen die je voelt in je lijf, ik had ook elke maand wat anders. Zo ook deze maand weer dat ik dacht dat ik ongesteld ging worden (immers had ik toen ik zwanger was van mijn dochter nergens last van) Hoe groot was dan ook de verbazing dat ik positief testte.. Probeer niet teveel te denken aan je klachtjes, zoek afleiding, ga iets leuks doen. Je lichaam kan je goed voor de gek houden Sterkte op het wachtbankje, hopelijk mag je snel een positieve test in handen hebben
Helaas kan je lichaam je zo voor de gek houden. Ik hoop voor je dat je symptomen deze keer wijzen op een zwangerschap! Succes met afwachten!
Heey teardrops, Toen je die steek in je zij had, bleek je toen zwanger of niet? Vandaag met iets te zwaar tillen deed het in mn lies pijn, hoop op "banden-pijn". Afleiding zoeken en kwaaltjes negeren is lastig, mn borsten zeuren erg pijnlijk. vandaag ook weer extreem moe maar goed nog 5dgn tot mn menstruatie dag en nog 8dgn voordat ik ga testen... pfff
Oh dit vind ik zeer herkenbaar! Vooral nu voor een tweede! Veel meer (en eerder) last v pms gekregen na m'n zwangerschap (zere borsten, buikpijntjes en afscheiding in alle soorten en maten, zelf misselijkheid..) Heel irritant! En juist daardoor erg moeilijk om er de laatste week niet mee bezig te zijn. Sowieso vind ik dat nogal een dood doener maar dat terzijde! Hoop voor jou goed nieuws want er zijn ook mensen met wèl symptomen al voor nod
Ik heb nu sinds een jaar een GB gehad in totaal 50 kilo kwijt gelukkig....PCOS is ook een stuk minder geworden. Ik weet dat mijn cyclus moet herstellen heb nu een paar maanden een cyclus van 32 dagen dus dat is mooi. Alleen ben nu ineens 7 dagen aan het vloeien ipv 4 normaal gezien en heb voor en na me ei (die ik heel goed kan voelen gelukkig ondanks pcos) sinds deze cuclus heel veel last van waterige afscheiding voel het gewn lopen en vaak ook door me broek heen (sorry voor de details)...zit nu op cd 18....NOD zou 15 sept moeten zijn. Ben nu 3 jaar bezig voor mijn 1e kindje door pcos lukte afvallen niet vandaar de GB nu weer een jaar verder word er helemaal gek van....ben inmiddels 33 jaar voor mij begint mijn klok te tikken en ben vaak heel verdrietig kom ook heel weinig bij mensen met kleine kinderen pfff krijg alweer een brok in mijn keel....dat is dus bijna geen sociaal leven aangezien iedereen in mijn leven kinderen hweft. Ben miss te gefocust op de symptomen ik weet nie zo goed hoe ik hier mee moet omgaan omdat niemand mij begrijpt sorry moest ik even kwijt
Heey cheryltje83, Ik heb zelf een lichte vorm van pcos en ben ook te zwaar, maar niet gemotiveerd genoeg om het gevecht met mn gewicht altijd maar vol te houden. ik heb een cyclus van 34 dgn. maar ik had vandaag het gevoel dat ik onwijs bloedde... bleek waterige afscheiding... ik heb 6sept mn NOD ga 9 sept testen indien nodig... gr lysette ps snap dat je het gevoel hebt dat je klokje tikt en dat je in je schulpje kruipt voor gezinnen, maar probeer het los te laten dat kan ook helpen met zwanger worden. ik kreeg mei 2013 te horen dat ik het pcos beeld vertoonde... juli 2013 ben ik ongepland zwanger geraakt
hoi lysette dankjewel voor je reactie. Ik ben benieuwd gisteren cd 19 ontzettende krampen in mij onderbuik. Afscheiding wel weer wat minder als cd 18. maar nog steeds krampjes ook vandaag. Mijn nod is de 15e dus moet nog even wachten Ik zou ook niet weten hoe het zou moeten voelen aangezien ik nog nooit in verwachting ben geweest dus zal nie anders moeten doen dan wachten. Het is wel moeilijk om dingen los te laten iedere x als ik denk ja ik ben nog niet ngie en het komt tog ben ik zo depri die dagen maar probeer het niet te laten zien. Want mensen zullen wel denken daar heb je ze weer groetjes cheryl
Heey cheryltje83, Ik weet ondertussen dat ik zwanger ben! Vanochtend een positieve test! Maar wist het eigenlijk al eerder, heb weer een innestelingsbloeding gehad 4dgn voor NOD. Snap dat het heel moeilijk is, maar probeer te genieten van andermans kinderen... Dat kan ook helpen... heel veel succes! Liefs lysette