Hee meiden! Ik ben als ik mijn kortste cyclus aanhoud nu 3 dagen overtijd. Gister avond had ik heel even lichte ongi krampen en kort daarna een klein beetje helder rood bloed bij het afvegen dus ik hab maar een tampon ingedaan. Een paar uur later voordat ik naar bed ging wilde ik de tampon verwisselen, maar er zat alleen een beetje roze slijm aan en een beetje oud bloed (bruin). Ben nu een dag verder en heb sinds gister avond geen druppel bloed meer gezien en heb verder ook geen ongi krampen ofzo meer gehad. Wat zou dit kunnen betekenen?
Nooit uitgaan van je kortste cyclus! Het zou een voorbode van je menstruatie kunnen zijn, zou een innesteling kunnen zijn. Wacht tot je op de nod voor je langste cyclus zit of wacht een week en test dan eens.
Bedankt voor jullie reacties! Ben niet aan de pil dus dat kan t niet zijn. Als ik mn langste cyclus pak zou ik morgen ongesteld moeten worden, alleen het rare is dus dat t bij mij altijd gelijk goed doorbreekt, en niet wat ik nu dus heb
Dan kan het dus een innesteling zijn; das meestal weinig bloed. Als het dat is, kan je pas over een week iets zien op de test..
hmm oke, als dat het inderdaad is is het wel een late innesteling aangezien ik rond 2 januari mn eisprong heb gehad
Waarom wachten met testen, ik zou gewoon een goedkope KV of action test doen., Kan toch geen kwaad. Met ochtendurine
Ik heb het ook. Zondag bloed beetje na seks gister weer na de seks en vandaag voornamelijk oud bloed ook bruin beetje bloed. Maar toch negatief getest. Als bet morgen nog niet doorzet bel ik de ha op om het te vragen maak me nu toch wel zorgen zeker omdat vorige week maandag al last had van opkomende menstruatie dacht ik te voelen. En zeker omdat zondag mega menstruatiepijn had en dat nog biet heb gehad sinds gestopt ben. Maar onthou wel je lichaam kan raar doen.