Hai allemaal, Om gelijk met de deur in huis te vallen.. Ik heb op 23 juli mijn eisprong gehad ( cleablue ovu test). Nou heb ik vanaf 6 aug. Steeds lichte waterige bloedingen gehad die ik maar vernam als mijn menstruatie. De bloeding is vervolgens 12 aug opgehouden. Nu kreeg ik gister weer een hele lichte bloeding meer slijm. Mijn borsten passen bijna niet meer in mijn normale bh en zijn gevoelig. Dus ik dacht laat ik toch maar een test doen. Vanochtend heb ik met ochtendurine een early zwangerschapstest van de kruidvat gedaan ( deze had ik nog liggen) en kreeg een positieve plus. Om zeker te weten net bij de kV de kV 2 voor 5 euro test gehaald en deze gaf negatief aan. Ik snap er niks van. Voor morgen ochtend heb ik een cb digitale test die aangeeft hoe lang ik precies zwanger kan zijn. Ik voel me nu zo zenuwachtig. Ben ik nou zwanger of niet?? Is deze early kv test wel betrouwbaar of niet? Alvast bedankt!
Mijn eerste reactie was,wat een dun streepje.maar als je goed kijkt lijkt hij wel licht,maar ook even breed als de controlelijn,en blauw.ik kan er niets anders van maken dan positief hoor.Maar ik zou zeker de cb doen.En met zo'n streepje zou die toch wel positief moeten zijn,denk ik.Laat je het nog weten?
Lastig inderdaad! Die early testen van KV schijnen vaak dunne pennenstrepen te geven maar zijn dan helaas niet positief. Hoe moeilijk ook, je zal het toch ff moeten afwachten en bijvoorbeeld overmorgen weer testen. Sterkte iig met wachten!
Ja het is inderdaad een heel fijn maar duidelijk lijntje op de test zelf zie je dat de rest van de streep wel heel licht blauw is inderdaad.. Ik laat het zeker nog weten.. Het is zo spannend om te wachten tot morgen.. Toevallig heb ik vanmiddag ook nog een afspraak bij de huisarts dus gelijk even vragen of ik bloed mag trekken dan weet ik het zeker. Dit kan toch al wel neem ik aan? Het is mijn eerste zwangerschap vandaar nogal onwetend op dit gebied haha..
Ik denk wel positief. Ik gebruikte bij mijn eerste ook deze testen en had toen ook zo'n soort streep. Mannetje is nu echt 3 jaar. Morgen nog eens testen. Ik ben benieuwd. Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!
Emmie83 je berichtje geeft me gelukkig wel hoop.. Wordt zo zenuwachtig van het wachten.. Goed om te horen dat je mannetje al 3 is! Super spannend nu.. Ik laat het zo en zo nog weten hier hoor..
Of misschien een zwangerschapstest bij de HA doen? Spannend hè! Ik ben erg benieuwd of jet echt zwanger bent!! 😃
Oh ik zou de CB test nu al uitvoeren, aangezien die niet met ochtendurine hoeft... Hoezo ik ben nieuwsgierig, haha... Het ziet er in iedergeval erg hoopvol uit hoor
Wil je niet ontmoedigen (geen partypooper zijn), maar kan het niet zijn dat je test op een eisprong reageert? Aangezien je nu eigenlijk rond je eisprong zit? Die bloeding met slijm (is het rekbaar?) kan ontzettend goed een ovulatiebloeding zijn! 23 juli had je een positieve ovulatietest Precies 2 weken later vanaf 6 augustus (je NOD) kreeg je een aantal dagen lang tot 12 augustus licht bloedverlies. Ik denk dat dat een lichte menstruatie is inderdaad. Dat kan eens voorkomen. Dan zit je nu dus rond je ei te testen met een zwangerschapstest. Doe eens een ovulatietest als je die hebt? Wat geeft die aan? Informatie over een ovulatiebloeding: https://www.gezondvgz.nl/%7B61816050-ab97-45ba-ba95-482156e7a219%7D Ook nog even de calculator erbij gepakt en zie: Eerste dag van je laatste menstruatie: 6 augustus 2014 Een beetje vruchtbaar: 17 augustus 2014 Vruchtbaar: 18 augustus 2014 Erg vruchtbaar: 19 augustus 2014 Eisprong: 20 augustus 2014 Innesteldag: 25 augustus 2014 Vanaf hier kun je testen: 3 september 2014 Vermoedelijke bevallingsdatum: 13 mei 2015 Eisprong kan natuurlijk een paar dagen eerder of later komen dan deze calculator aangeeft, maar desondanks blijf je rond je eisprong zitten! Ik zou er van uit gaan dat het je eisprong is, want dat is het meest logische. Ik zou dus even aan "de bak gaan"
Mijn cyclus is de laatste maanden erg veranderen, 28-30-32- en nu zou het dan 38 moeten zijn? Ik denk zelf niet dat het mijn eisprong is. Geen rekbaar slijm ook. Net bij de huisarts geweest morgen mag ik bloedprikken en over een paar dagen weet ik het zeker. Ik wacht nog even af dus.. En blijf stiekem hoop houden!
Wat een onzekerheid.. Net toch maar een cb ovulatietest gedaan deze was negatief eentje van sensitest gedaan ook negatief.. Dus ga er vanuit dat dit geen ovulatie is... Spannend.. Zie net op de kV 2 voor 5 een lichte streep volgens mij een indroogstreep krijg hem niet goed op de foto... Jeetje zeg..
Dat is raar?! Lijkt me zeer frustrerend. Toch vind ik het een duidelijk plusje dus die zou toch positief moeten zijn... Als ik jou was dan zou ik morgenvroeg nog eens testen. Succes!
Heel verstandig dat je een bloedtest hebt gedaan! Hoop dat je inderdaad zwanger bent. Zal voor je duimen!
Ik vind hem ook duidelijk! Zou gewoon de cb zwangerschapstest doen zoals iemand al voorstelde, die is vrij gevoelig! Duimen!
Dankjewel voor al jullie reacties! Ik ga morgen ochtend testen met cb en bloed laten trekken.. Voor nu maar afwachten.. Ben ook steeds ontzettend moe kan zo in slaap vallen! Ook zeer gevoelige borsten ook zeker in grootte toegenomen. Elke dag ook echt met vlagen misselijk.. Zelf hebben mijn man en ik het gevoel dat het echt raak is.. Nu het zwaarste.. Het afwachten!! Ik houd jullie op de hoogte!! Xxx