Hallo allemaal! Hoe snel hadden jullie de eerste symptonen van jullie zwangerschap? Over 8 dagen heb ik als het goed is mijn NOD met een cyclus van 27 dagen. Heb alleen zulke pijnlijke tepels, en een metaalachtige smaak in mijn mond...al de hele dag.... (Ik zei vandaag tegen een collega: ik heb zo'n vieze smaak in mijn mond, waarop hij zei (meer vor de grap) misschien ben je wel zwanger, had mijn vrouw ook...) Tja wat moet je hier nu mee? Is het niet gewoon veels te vroeg om symptonen te hebben?
Het ligt eraan wanneer je ei is geweest. 4 a 5 dagen na je ei kun je als best wel symptomen hebben hoor. En ijzersmaak is echt een goed voorbeeld hiervan duzz gewoon nog ff afwachten
Bij mij begonnen de symptomen 3 dagen voor de testdag. Ik had last van puistjes, en gevoelige borsten. Rond de 5e week begon de ochtendmisselijkheid.
Hoi ik had 6 dagen voordat ik ongesteld moest worden ineens last van een emotionele bui. De dag erna getest en positief. Het kan dus al snel zijn. ik zal voor je duimen.
Bij mij begonnen de eerste symptomen, achteraf gezien, precies 5 dagen na mijn eisprong. Heel veels succes!
bedankt voor jullie reacties! maar... oei, jullie maken het nu wel spannend ik dacht nog dat kan toch nooooooooooit!!! maar mijn ei was vorige week, maar ik denk dat ik mezelf gewoon gek aan het maken ben, en zo graag hoop dat het erg is, dat het ook zo lijkt (snappen jullie het nog??? ).............
Hoi, Ikzelf kan helaas niet op de natuurlijke manier zwanger worden en wordt geholpen met hormooninjecties. Die geven als bijwerkingen allerlei zwangerschapskwaaltjes, waardoor ik niet weet of het nu `echte` kwaaltjes zijn of bijwerkingen. Wat nu wel verschilt met vorige keren, is dat ik sinds dinsdag (= 1 week na inseminatie) een metaalsmaak heb. Omdat ik dat niet eerder heb gehad, groeide mijn hoop! Maar... Ik heb inmiddels gelezen dat die smaak ook van pijnboompitten kan komen (even google-en op vieze smaak en pijnboompitten). Heb je die toevallig de afgelopen dagen gegeten? Ik hoop natuurlijk voor je dat de symptonen wel op een zwangerschap wijzen!! Groetjes
Bij mij een week na ovulatie was ik die dag enorm geirriteerd uit het niets, borsten begonnen pijn te doen maar dat had ik meestal al ruim een week voor nod. 4 dagen later vaak plassen, soms geirriteerd en kon fel reageren Ook een paar keer met tandenpoetsen wat bloed, heb ik normaal nooit. Zelf was ik trouwens overtuigd dat ik ongesteld moest worden, heb er tevergeefs 3 dagen trouw op gewacht. Wilde het niet geloven dat ik al zwanger kon zijn. Had maand ervoor een vage test gehad en werd toch ongesteld. Dacht dat al die kwaaltjes nog aan het ontpillen lag. Uiteindelijk dus maar getest(op vakantie) en was na 25 sec al positief.
vorige maand was ik er van overtuigd dat ik zwanger was! Ruim voor de NOD ongesteldheids gevoel, zere borsten, erg moe, misselijk met vlagen. Precies zoals ik me voelde toen ik zwanger was van Erik. EN ik voelde gewoon dat ik zwanger was. Was er heilig van overtuigd! Toch gewoon ongesteld geworden Voelde me toen echt verraden door mijn eigen lichaam en intuïti...
Wat spannend Soepstengel. Ik zit nu een beetje in hetzelfde schuitje. Waarschijnlijk heb ik afgelopen dinsdag of woensdag mijn ei gehad. heb ook vanaf dinsdag last van mijn buik, rommelende darmen. Ook pijnlijke borsten, tepels, steekjes. Ook af en toe steekjes in mijn lies. Ik zie ook al een beetje adertjes verschijnen op mijn borsten, daaraan wist ik de vorige twee keer dat ik zwanger was. Vandaag heb ik een beetje bloed verloren, zou dus innnestelingsbloed kunnen zijn en heb een puistje op mijn gezicht. Ook vanaf vandaag wat vlagen van misselijkheid. Ben benieuwd. Kan best een bevruchting zijn, maar veel bevruchtingen redden het niet en wordt je gewoon weer ongesteld. Ik moet gewoon nog even afwachten dus. Volgens mij mag jij al bijna testen, of niet?
poe ja over 4 dagen testen hier!! Spannend het is de eerst keer... haha heb nog geeneens testen gekocht... Ik wil ook eerst minimaal 3 dagen extra op mijn ongi wachten denk ik... (haha ik weet het allemaal ook niet ) maar mijn cyclus was 27-27 maar dat kan natuurlijk altijd langer zijn.... Wat doen jullie? wachten op ongi of testen op je NOD? Maar mam 11 ook spannend voor jou, vooral als je de symptonen herkend! en mamzie, daar ben ik ook bang voor, dat ik alles bedenk en dat het helemaal niet klopt.....
hoi Soepstengel, Had me voorgenomen om niet eerder te testen dan mijn NOD. Heb ook geen tests in huis. Heb er wel 2 besteld van Matcare. En als het goed is komen ze dinsdag in de loop van de dag en dan kan ik woensdag testen. Dat is dan dag 29 van mijn cyclus. Heb een cyclus tussen de 28 en 33 dagen. Weet niet of ik de 33 dagen red om niet te testen. Dus denk dat ik woensdag een testje er tegenaan gooi Af en toe heb ik nu ook van : ik voel dit of dat en dat zou wel eens op 'zwangerschap' kunnen duiden Maar dan mep ik mezelf weer ff in de realiteit en herinner me dat ik dat vorige maand ook voelde en het toen niet raak was
Pff bij vlagen misselijk, pijn in mijn borsten ( rechts meer dan links, meer meiden die hier last van hebben ) niet echt moe, regelmatig hoofdpijn en veel honger!! Ben benieuwd of ik vrijdag al durf te testen, ben wel vrij regelmatig ongesteld geweest de afgelopen maanden. Waarschijnlijk ben ik te nieuwsgierig en ga ik zeker testen op de dag dat mijn banner dat aangeeft. Meer testers op 10-7????
Ik kan nooit zo goed wachten met testen en doe dat meestal op mijn nod. Met een superlicht streepje als gevolg, maar een streepje is een streepje. Nog een dikke week en dan mag het.
ik had ook een ijzersmaak in mijn mond, achteraf gezien al 4 dagen na mijn eisprong, dus het kan wel degelijk hoor! ik was ook al ruim voor mijn NOD supermisselijk