nee das ook weer waar.... maar was pas de 2e bak van vandaag rest allemaal water gedronken.... wordt je soms ook zo zat van ( klotst lekker in de buik ) maar nog 25 minuutjes en dan lekker naar huis!
Welkom nieuwe meiden! mam11 hoe is het bij jou? jij kan bijna testen??? en guusje, jammer zeg.... hopen dat je of snel ongi wordt, of snel een posi test, dan weet je tenminste waar je aan toe bent... die onzekerheid lijkt me niets... hier weer opnieuw begonnen, ik ben benieuwd hoe laang het gaat duren allemaal!!
He Meiden, Heb een vraagje... Ik heb sinds vanmiddag constant pijn in m'n onderbuik.... dacht eerst steeds dat het m'n darmen waren, maar zelfs na dat ik naar het toilet "geweest" was blijft mijn lage onderbuik zeuren... :S ik heb mijn NOD zaterdag over een week vast, dus ongi kan het onmogelijk al zijn... en Eisprong had ik afgelopen zaterdag (duidelijke steken rechts onderin).... mensen die dit herkennen?
@soepie, ja baal ervan. Vooral omdat ik geen idee heb van hoe of wat, door mijn zeer onregelmatige cycli Hoop dat het bij jou goed gaat? @Babebabe, naja dat heb ik dus ook al een week of twee. 2 x getest...2x negatief...dus geen idee of het iets kan zijn. Hoop het echt voor je!
hmm kon mezelf weer eens niet in bedwang houden hoor en heb gisteren een test gedaan... negatief...... zegt natuurlijk nog helemaal niets maar ben al wel beetje teleurgesteld... terwijl ik mega zichtbare aderen heb in mijn borsten en gisteren lag ik in bed en toen had ik zo'n zin in chocolo ( normaal noooiiit ) dat ik dus een halve reep heb opgesmikkeld hihi
Echt waar! maar zoals je al zei, het zegt helemaal nog niks. Maar ik begrijp je teleurstelling wel. En die symptomen klinken wel heel zwanger
ja erg he.... stom natuurlijk maar ja kon mezelf niet inhouden hihi maar ja nog een kleine week tot NOD dus wie weet verdubbelt het HCG nog en ben ik volgende week alsnog heel erg happy als ik het zo lees met al die symptonen lijkt het idd heel zwanger maar ja is nog niets van te zeggen
@ mam 11 hoe is het met je? heb je al kunnen testen?? @ Guusje: al bij de doc geweest? of al ongi geworden??
hey soepie Hoe is het met jou? Ben niet bij de doc geweest en ook niet ongi...heb zoiets van dat k er niet meer teveel mee bezig wil zijn...word gek van mezelf. Dus ga hier ook niet meer zo vaak zijn...op zp bedoel ik. Veel succes, en geluk gewenst met zwanger worden liefs xx
@ babebabe, ja ik had dat al ruim anderhalve week voor mijn NOD (5 dagen na terugplaatsing.. was ook bang voor ongi maarrrrrr zie t resultaat hieronder..... ik had ook hoofdpijn en dat is bij mij meestal een voorteken van een aankomende ongi...
Hoi meiden Wat een herkenbare verhalen allemaal zeg! Ik zit zelf ook in de eerste ronde. Ik heb al een dochtertje van 9 maanden en nu willen we graag een tweeede. Mijn cyclus was meestal zo 30-35 met af en toe een uitschieter. Dus ik weet ook niet precies wat mijn cyclus nu is. Zou vandaag of morgen dan misschien ongi worden als ik dat aanhoud maar nog niks... Maar als ik hier de verhalen lees op het forum ben ik bang dat mijn lichaam mij hartstikke voor de gek aan het houden is. Heb wel wat klachtjes: steekjes in borsten en zeurend gevoel. Een paar dagen geleden dacht ik echt ongi te gaan worden, maar niks... Nu geen last meer van mijn buik heel af en toe wat zeurende pijntjes. En heb vooral tegen de avond wat donkere kringen om mijn tepels. Maar ik heb op een ander forum gelezen dat dit niet perse een zwangerschapsklacht hoeft te zijn. Dan kun je nog gewoon ongesteld worden.... Heb gister gestest (kon het niet laten) maar negatief. Ik weet wel dat ik in mijn 1e zwangerschap na 1 week na NOD positief testte. Ohh... ik word gewoon knetter van mezelf!! Elke keer denk ik: denk aan iets anders! Maar dat gaat gewoon niet! vreselijk! En het is pas de 1e ronde!! Nou ja ga rustig op het wachtbankje zitten. Misschien ben ik er wel zo erg mee bezig dat daarom mijn ongi niet doorzet... weet het ook niet bedenk van alles!
hallo allemaal, Zit in ronde 16 voor een 4de kindje. Zit nu op dag 16, van een 28 daagse cyclus.. Mijn ei komt op dag 10.. Vorige maand was ik wel 5 dagen te laat, maar dat kwam waarschijnlijk door narcose voor operatie.. Tja en nu 6 dagen na mn ei? super gevoelige borsten en heel moe.. oja en ik ben heel rustig.. heel raar. Dit is de eerste maand dat ik me anders voel.. normaal alleen een beetje vage klachtjes voor ongi, maar dat lijkt hier niet op.. haha Liefs Loekie
Nou ben vanmddag toch ongesteld geworden. Jammer maar helaas. Voelde ineens enorme buikpijn en toen zette het toch door! Kan nu wel even alles van me afzetten. Met goede moed naar de volgende ronde!
De ronde dat ik zwanger was had ik heel veel symptomen meteen na de IUI. Ik had pregnyl gebruikt en nam aan dat het allemaal daarvan kwam, maar eigenlijk zijn ze nooit meer weggegaan, en had ik ook een aantal dingen die ik nog niet eerder door de pregnyl had. Ik had dus een paar dagen na de inseminatie al klachten. Het waren wel echt mega andere symptomen dan normaal, en elke menstruatie had ik wel weer iets anders, maar dit was echt niet te missen.