Hey meiden, Ik zit nu een week voor mn nod. Gisteren kreeg ik opeens een aantal steken in mijn linkerlies. Dit hield na een minuutje weer op. Het was net alsof er ff stroompjes doorheen gingen. Ook voelde ik de hele dag wat steekjes en prikjes in mijn onderbuik. En er zat een heel klein rozig stipje op mijn inlegkruisje. Vanmorgen werd ik een beetje weeig wakker. Ik heb nu de hele tijd last van een beetje een spierpijn/menstruatie-achtig gevoel. Kan het moeilijk uitleggen, maar het voelt net alsof ik ongesteld zou moeten worden. Kent iemand dit die later zwanger bleek? Of zijn er meiden die nog moeten testen en hetzelfde voelen/hebben gevoeld? Liefs, Nen
Ik heb hetzelfde, niet het rozige stipje, maar wel dat ongiachtige/ spierpijnige gevoel. Herken het wel, maar ook ik moet nog een tijdje wachten met testen!
hey! ja ik had sinds men ei trekkerige krampen!mr das bij iedereen verschillend.ik ben wel zwanger,mr kan evengoed niks zijn!ik duim voor je!!!
@ bo, spannend hoor! heb je dat eerder gevoeld? Ik niet zoals nu. @ hannelore, gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik had het gister ook, weliswaar geen roze maar wel die steekjes en trekkerig gevoel, al wel paar daagjes beetje maar gister echt heel erg toen ik op bed lag
ik had wel een klein beetje roze bloedverlies voor mijn NOD. Het was echt 1 malig bij het afvegen, maar het was genoeg!
Ik heb een week na mijn vermoedelijke eisprong (weet het niet zeker omdat ik een paar weken terug helaas een miskraam heb gehad ) een paar druppels bloed en 2 dagen later ook weer. Heb weer een trekkerig gevoel in mijn liezen, zoals ik dat bij mijn zoontje had en bij de zwangerschap die niet goed ging. Dus ik hoop heel stiekum...... maar blijf ook realistisch hoor, zal we erg mooi zijn meteen na een miskraam.... Ik duim voor je meid, wie weet is het een hele mooie innesteling geweest en test je snel positief!!
spannend hoor makkie! ik heb wel eens gelezen dat je na een mk 'vruchtbaarder' zou zijn.. Wanneer mag je testen?
@nen87, ja zeker spannend! Ik kan vanaf volgende week donderdag testen, maar probeer het niet meteen te doen. Ik denk dat de kans heel klein is, dus wil mezelf niet onnodig verdrietig maken. Idd hoor je wel vaker dat het na een mk weer snel raak is, maar goed, ik hoop het heel erg, maar ga er absoluut niet vanuit hoor.........
Hoi meiden, feli met jullie zwangerschappen!! En spannend voor de meiden die nog even moeten afwachten net als ik hihi. Ik heb ook al daaaagen last van symptomen,maar ik geloof het nog niet helemaal. Ik ben bijv een uur wakker en kan al gewoon mijn bed weer in zo moe. Ik heb regelmatig al een aantal dagen wat gerommel aan de linker onderbuik,maagzuur (normaal nooooooit last van,was ook mijn reden om te gaan testen) flink misselijk eigenlijk de hele dag door,totaal geen eetlust,wat gelige afscheiding,STEMMINGSWISSELINGEN (erg leuk voor de omgeving,NOT) en zie mijn fotoalbum :-S pfffff wat denken jullie? Wanneer mogen jullie testen? Kussss
wil graag in je album kijken, maar hoe moet dat eigelijk? Ben nog niet helemaal gewend aan de nieuwe site.... maar ben je dus zwanger?? VAN HARTE HOOR!!!!!!
Ik had een weekje na me ei ineens een hele pijnlijke steek in me buik het was maar echt heel kort.Daarna kreeg ik 1 pijnlijke tepel en ik had steeds ongi krampen dus ik dacht dat ik ongi moest worden. Ik hoop dat je posi test
hier op dit moment ook heel herkenbaar , gisteren beetje roze verlies, heb ik nooit zo tussendoor , maar is 5 dagen na mijn ei , dus den dat zou wel een hele snelle innesteling moeten zijn ..Normaal gesproken krijg paar dagen na mijn ei , beetje last van mijn (.)(.) ..en nu helemaal niet ............................en ook ongi-gevoel ...maar ik ben er ook achter dat mijn lichaam me enorm voor de gek kan houden ........... afwachten maar weer , mijn nod is 6 juli ..
Spannend Marjon, Laat je weten hoe het afloopt? :-D Ja het lichaam houdt ons vrouwen ZO voor de gek. Tis soms niet eerlijk hihi.
het zijn lichte streepjes, maar wel echt streepjes! Dat heb ik nooit gehad bij de 1000000 testen die ik heb gedaan! Twas of nega of positief. Van harte meid!!
@ katootje, ik heb je topic in het testenonderdeel ook gelezen. Kan me voorstellen dat je in de war raakt van al die testen.. Ik hoop dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt meid!