Hoi Dames. Ik had afgelopen zondagavond een neg. ovulatie test en maandag ochtend en avond een smiley dus positief. Daarna niet meer getest. Nu ben ik sinds zondag erg verkouden waardoor mijn temp zondag al iets hoger was. Normaal is mijn temp 36,7, gister 36,8 en nu 36,9. Is dat een teken dat mijn eisprong misschien toch is geweest of bijna komt? Bij mijn dochter steeg mijn temp gelijk na de pos ovulatietest. Het maakt me nu erg onzeker. Of kan de temp. nog verder stijgen? Mijn vorige cyclus stopte bij 37,2 graden alleen toen heb ik geen testen gedaan. Kan mijn verkoudheid ook juist zorgen voor een lagere temp nu het weer wat beter gaat?
Een hevige verkoudheid kan je temp idd beinvloeden. Er zit een virus in je lichaam dus je lichaam is bezig deze te bestrijden. Helaas moet je dus deze tempen allemaal op discarded zetten Als je zondag een vaste smiley had dan denk ik dat je eisprong op maandag/dinsdag is geweest. Het zou kunnen dat je temp van vanochtend (36.9) dus wel een juiste weergave is als je temp voor ei altijd 36.7 is. Er is dus een stijging van 0,2. Hopelijk houd deze stijging aan
Bedankt voor je advies! Mijn ovulatietest was maandagochtend voor het eerst positief. Misschien dus ook nog vandaag de ovulatie?