hoi meiden, ik heb even een vraagje als je op de kruidvat 2 voor 5 euro een licht 2de streepje hebt welke test is dan beter/gevoeliger de cb digi met indicator of die met het gewone plusje ??? thanks alvast
ik zou een paar dagen wachten en dan die gewoon met wel/niet zwanger doen? terwij l je niet weet hoever je bent....kijk in mijn album ik heb eerst gewacht na de eerse test!!!
Ze zeggen toch dat de clearblue indicator gevoeliger is? Ik meen me zoiets te herrineren. iig.... ik teste op mijn NOD met de clearblue digital en er stond gelijk ZWANGER. Dus ik zweer bij de indicator. Successs!!!
hoi ja ik bedoelde die zwanger/niet zwanger en dan met hoeveel weken zeg maar die schijnt best wel gevoelig te zijn toch? doe zo wie zo eerst nog een kv testje en als dat streepje donkerder word dan nu dan zo een digi denk ik haha hoezo onzeker hahahah
@cindy24 zoals jou eerste kv test is zo is de mijne ook ongeveer nog net iets lichter denk ik maar wel roze tlukt me niet hem op foto te zetten maar misschien morgenochtend dan moet het al wat duidenlijker zijn toch?
Ik had een lichte streep op de kv 2 januari en 2 dagen later nog een kv en toen een digi gedaan met zwanger/niet zwanger dus zonder indicator. x s
@ Joyce: ik heb 2 dagen voor nod een heel licht streepje op de kv test. Een dag daarna (dus 1 dag voor nod) een cb met indicator gedaan en die gaf "zwanger 1-2" aan. Kijk maar in fotoalbum!
Digitale met indicator is gevoeliger dan de andere digitale. Je kan ook in mijn foto album even kijken, had ook een lichte streep en toen wel duidelijk zwanger met CB indicator
ik heb twee dagen gewacht na de lichtere kruidat test... Eerst gekeken of het streepje donker genoeg was en toen de cb gedaan...ik had nog maar eentej dus wilde zeker zijn dat ik genoeg hcg had... Als ik jou was zou ik nu 2-3 dagen wachten!!!
thanks meiden ik wacht tot vrijdag met testen dan horen jullie me weer met hopenlijk goed nieuws nogmaals heel erg bedankt voor de reakties groetjes
ahum ik heb daarstraks me matcare testen binnen gehad en eigenwijs als ik ben toch maar testje gedaan foto staat in me album
hahahahaha ja sorry kon me niet inhouden maar nu test ik niet meer hoor althans misschien van het weekend met de digi hahahaha
nou meiden, ben vanacht ineens gaan vloeien dus einde oefening hier helaas :S iedereen bedankt voor het reageren