Halloween aanbeladres

Discussie in 'De lounge' gestart door juffie81, 30 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Morgen is het Halloween. We hebben ons aangemeld als aanbel-adres. Ik ben verkleed als heks. Maar hoe gaat dit in z’n werk? Ik heb natuurlijk genoeg snoep.
    Zeggen de kinderen dan trick OR treat? Ik vind het wel leuk om ze dan nog een raadseltje te geven of iets dergelijks. Iemand een leuk idee?

Ik hoor het graag!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hier bellen ze gewoon aan waar ze aan mogen bellen, pakken een snoepje (en zeggen dank je wel) en gaan weer verder.

We hebben net halloween gelopen en waren ruim 1.5 uur aan het lopen. Hadden toen ook niet alles gehad hoor.

1 tip, hou het op een klein snoepje.

3. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Leuk idd gewoon aanbellen en snoep geven.
    Wij zijn doorweekt en nat snoep maar kids vonden super.

Bijgevoegde bestanden:

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Hier ook aanbellen, snoepje pakken (en dank je wel zeggen inderdaad) en weer verder.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dit inderdaad!
    20211030_201230.jpg

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Dit was onze 'buit' vandaag.
    Zo enorm veel..
    En hadden niet eens alle huizen gehad. Hadden een deel echt overgeslagen :oops:

Bijgevoegde bestanden:

owly en GroeneBomen vinden dit leuk.
  7. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Hier komen zo veel kinderen langs dat aanbellen niet meer te doen is. Vorige keer had ik een stoel buiten gezet en een mandje op een tafeltje waar ze zelf een snoepje uit konden pakken. Ik zat meer te bewaken dat de brutale kinderen niet met hele handen vol wegliepen. :rolleyes:

MamaChantal vindt dit leuk.
  8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Konden ze wel een echt valse heks ontmoeten als ze het deden :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

hummeltje5, Ysabella en missle vinden dit leuk.
  9. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Kon ik er op mijn bezem weer achteraan.... :roflmao::thumup:

hummeltje5 en GroeneBomen vinden dit leuk.
  10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Hier voor het eerst georganiseerd, maar wat was het leuk zeg! Ik heb echt genoten. Zo leuk dat iedereen er zoveel werk van maakt! Echt top.
    Volgend jaar gaan we groter in de wijk, leuk feestje erachteraan en/of marshmallows ofzo. Was zo leuk vanavond :) dat smaakt naar meer.

Luna86 en Mapje vinden dit leuk.
  11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Gewoon open doen, hier zeggen de kinderen trick or treat en dan krijgen ze een snoepje of aan het einde van een spookhuis kunnen ze een snoepje pakken.
    Hier hadden uiteindelijk meer dan 400 kinderen zich opgegeven en dan heb je altijd nog mensen van buitenaf die komen zoals @Liekje81 :p
    Dit jaar waren er voor het eerst zelfs handhavers en verkeersregels ingezet, was weer erg gezellig. Er zijn al limonade punten voor kinderen, gesponsord door de plaatselijke supermarkt, maar we denk nu aan wijn punten voor de ouders.:roflmao:

Wat betreft een bak met snoep buiten zetten, dat hebben wij 2 jaar geleden ofzo eens gedaan. Zat mijn man er verkleed naast, leek net een opzet lijk. Komt er een groep van zo'n 8 pubers aan die de bak proberen leeg te rausen, waarop mijn man op staat. Ze schrokken zo erg dat ze tijdens het wegrennen over de stoelen struikelden. Het was direct sorry meneer en terug leggen. Die flikken dat geen 2e keer meer want ze hadden echt een hartverzakking.:roflmao:

Miekje86, Eenkadootje, masami en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Het idee is heel leuk, een raadseltje, maar trick or treat betekend dat als je geen snoep geeft je een plagerij van het kind krijgt.

Er is een liedje van sint maarten waarbij ook zoiets wordt gesteld, dus toen gaf ik aan dat ze geen snoep kregen maar doe maar een plagerij.
    De kinderen helemaal verbouwereerd moeder en ik helemaal in een deuk. Hahahahahaha.
    En een snoepje gegeven, uiteraard.

13. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Super goede grap. Mis alleen het filmpje ;)

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier doen ze soms wel raadseltjes of bv een opdrachtje zoals een spokendansje doen ofzo, vinden de kinderen fantastisch! En dan hoe dan ook een snoepje natuurlijk. Het deel ‘trick’ van ‘trick or treat’ is hier nooit aan de orde - sommige mensen doen niet mee, en dat is prima.

Deel Deze Pagina