Haar op buik .. HELP?!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ly1, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hallo meiden,

Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel haargroei gekregen op mijn buik vooral rond m'n navel en eronder...zag hier laatst ook een topic over dat het vanzelf weg gaat... Nu ben ik 2 maand geleden bevallen en het haar zit er nog ...

Zijn er dames die hier ook last van hebben gehouden en wat hebben jullie er aan gedaan? Durf het eigenlijk niet weg te scheren ... Of is het bij jullie als nog weg gegaan na een aantal maand?

Vind het zo verschrikkelijk want het valt echt heel erg op ook voor anderen...

Help?!

2. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

19 jan 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Ik heb het de eerste keer weggeharst, daarna eigenlijk bijna niet meer terug gekomen!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier zit het ook nog steeds.
    Ik ga er niets aan doen want straks komt het wel iedere keer terug en dan heb ik wat!
    Hoop nog steeds dat het vanzelf weg gaat ;)

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Daar ben ik ook bang voor inderdaad!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Hier ging het weg toen mijn cyclus weer op gang kwam.

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook, maar niet door de zwangerschap, was een dom 14 jarig meisje en vond al het haar dat niet op m'n hoofd groeide lelijk en wou het weghebben, had dus dat kleine lijntje onder de navel geschoren en het kwam terug met dikke zwarte haren..Dus ik durf het niet meer weg te scheren of wat dan ook (het groeit trouwens niet..Dat is wel een voordeel)

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik had het ook erg tijdens de zwangerschap! Maar het is vanzelf weer weggegaan... ik zou niet scheren hoor, dan komt het vaak juist harder terug!! Valt vanzelf weer uit ;)

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Bij mij zijn die haren een paar maanden na de bevalling er weer afgevallen.. Samen met heeeeel veel haren op m'n hoofd, haha.

9. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ik had dit ook tijdens de zwangerschap. Niet echt veel, maar een paar zwarte haartjes onder mijn navel. Ik trek ze er altijd uit met mijn pincet.. Ze zijn niet weggegaan na de zwangerschap, maar het zijn er echt maar drie of zo en als je ze eruit trekt duurt het ook wel weer even voor ze er weer zitten. ;) Scheren moet je overigens echt niet doen, want daar wordt het alleen maar erger van.

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Geen ervaring met extra haar rond de navel maar wel met zo'n donkere lijn van navel tot schaamstreek (pigment) die pas na een jaar wegtrok.
    Wel gelezen dat rond 3 maanden na de bevalling je haren enorm kunnen gaan uitvallen. Was hier (hoofdhaar) ook ernstig van 3-6 maanden na de bevalling.

Ik zou het nog even aankijken. Alles wat bij de zwangerschap hoort qua lichaamsbeharing zal met der tijd weer verdwijnen gok ik.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Idd!!! Mijn dochter was toen 3.5 maand

12. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    als je er echt mee zit kan je het toch ook epileren? Dan komt het niet zo grof terug als dat je het zou scheren.... Ik heb altijd wel wat haar rond mijn navel gehad (nu is dit wel meer geworden) Maar epileer het altijd gewoon....

Deel Deze Pagina