Vanaf dinsdag heb ik super licht getest met 123 test,woensdag ook nog heel licht, in de avond van woensdag heb ik met action zwangerschapstest getest en met kruidvat, licht positief. Nu vrijdag ochtend is de kv test nog steeds bijna even licht (heel klein beetje donkerder) en die van de action iets donkerder, maar veel lichter dan de kvtest. Ben ik nu zwanger, vandaag is mijn nodig. Als ik niet zwanger was testte ik omowit met de kv test. Ik weet niet wat ik er van moet denken, bij mijn vorige zwangerschap knalde de kv test 1 dag na mijn nod. Zie foto, bovenste is van vandaag onderste van woensdag avond.
Je bent gewoon zwanger hoor, ik zie wel verschil tussen die van vandaag en die van woensdag. De actiontest heeft iets meer hcg nodig dan de kv, dus wel logisch dat die iets lichter is. Testen met drie verschillende merken is niet handig want dan kun je niet duidelijk vergelijken. Maar je kunt er gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!
Ik krijg de kriebels, het is nu iets meer bevestigd nu jullie er zo na hebben gekeken. Ik kan het nog niet echt geloven. Maar toch Thanx, ik denk over een dag of twee nog een keer testen.