hoe snel vastgehouden vocht kwijt na bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door hanna76, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wat ik me afvroeg:
    Hoe snel ben je je vastgehouden vocht kwijt na de bevalling?

Ik houd nl. erg veel vocht vast in m'n voeten, vingers en eigenlijk overal wel.
    Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen en nu wilde ik graag m'n badslippers meenemen. Wel zo prettig als je daar gaat douchen. Maar.... ik pas er nu met m'n dikke voeten met geen mogelijkheid meer in!
    Is het dan zo dat na de bevalling je meteen ook al dit vocht kwijt bent en ik dan dus weer in m'n badslippers zou passen?
    Of kan ik ze beter maar thuis laten...? :rolleyes:

Groetjes!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    had ik ook....met 2 weken was het ergste weg (sommige gaat het sneller hoor, ik hoop het voor je)...kon weer gewoon schoenen aan en me vingers bewegen...op het eind kon ik de computer muis niet eens gebruiken :rolleyes:

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hmm, met 2 weken pas...? Sjonge, nou! Dan kan ik die badslippers wel thuislaten dus...

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou het allerergste (en pijnlijkste) met 2 weken de rest heeft er 6-9 maanden over gedaan! vreselijk.. maar ik was wel extreem volgens de gyn dus meestal is het wel eerder..

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    :confused: :confused:

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    De dag na de ks kwam een verpleegster mij wassen en die schrok van mijn dikke voeten. Ik hield een been omhoog om het te kunnen zien en was helemaal blij, ik kon weer schoenen aan! Hahahaha... het ergste was dus na een dag al weg (in mijn ogen) en ik kon dus wel mijn slippers weer aan. De rest is in de weken erna weggegaan.

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik heb nog 2 weken op de slippers van me man gelopen....maat 47 waar ik net met me maat 40 nog in half in kon ;)

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    herkenbaar, thank you lord voor mannen met grote voeten :)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ...want je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten...die hebben grote slippers :D

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bij mij ging het tijdens de bevalling weg.

11. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Van tevoren hadden ze me verteld dat het met 1 dag weg zou zijn. Ik dus helemaal hoopvol. Heeft dus zo'n 2 weken geduurd. En dat plas je dus allemaal uit he! Ik heb echt nog nooit zoveel geplast als vlak na de bevalling.
    Maar het wisselt kennelijk nogal, als ik dat hier zo lees...!

12. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Ow wat hoop ik dat dat vocht snel verdwijnt :) Hier ook nog even te gaan maar mijn vingers kunnen nauwelijks een pan vast pakken, laat staan potjes open draaien totaal nutteloos zijn ze geworden ;)

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij was het echt meteen alweer weg. Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik er sowieso maar heel weinig last van had. Alleen m'n linkervoet en -enkel waren wat dikker geworden, vanaf week 37 ong. (Was wel een grappig gezicht, maar niet echt handig dat ik toen een dikke en een dunne voet had ;)).

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Whahahaha!

Bij mij was het meeste vocht na een dikke week weg. Ik heb zelfs een foto gemaakt van de wedergeboorte van mijn enkels, deze waren namelijk al héél lang niet meer als zodanig te herkennen (evenals mijn navel, maar dat is weer een ander onderwerp ;)

Deel Deze Pagina