Hoe snel vind de innesteling plaats

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roos36, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het is natuurlijk heel moeilijk om zo in onzekerheid te zitten, ook als je de pil maar 2 weken gebruikt krijg je hormonen binnen waardoor je lichaam (in dit geval borsten) anders kan reageren. Je zult na 2 weken echt niet hoeven te "ontpillen" maar het kan toch wat kwaaltjes met zich meebrengen.

Wat betreft die pijnscheuten, je hoeft niet toevallig meer te plassen of is het plassen vervelend? Anders zou het ook nog een blaasontsteking kunnen zijn....
    (Sorry ben doktersassistente, dus dat uitvragen zit een beetje in me, hoop niet dat je dat erg vind!)

2. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    heel gek gisteravond laat, waren mijn gevoelige borsten weg. En vanochtend waren ze weer gevoelig.
    In mijn onderbuik voelt het wel heel zwaar. en soms licht menstruatieachtige krampjes, lijkt net alsof ik ongi moet worden.

3. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    wanneer is je nod roos?

ik wel echt pas testen als ik overtijd ben.

4. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Nikske89,

Ik vind het helemaal niet erg. Juist lief dat je zo probeerd te helpen en mee te denken:).

Het gekke is dat ik heel maar dan ook heel licht roze bloed verlies. Maar je kan het niet eens verliezen noemen. Dit heb ik nu vanaf zaterdag zo'n beetje...

Wie kan dit verklaren? Of zou het toch een innestelingsbloeding zijn? Dit had ik bij mijn eeste zwangerschap ook. Toen was het zelfs veel meer dan nu en hield ook best even aan..:(

Mijn nod weet ik niet precies omdat ik tijdens de pil ineens heftig ongesteld (zo'n kleine 2 weken terug) werd en na het stoppen geen bloedverlies kreeg. Maar wel een eisprong had. Met een paar goede vruchtbare dagen incl klussen.

Als ik uitga van een normale cyclus dan zou mijn nod dus over ongeveer 2 weken moeten zijn. Heb ik dat goed?

5. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Oja en die gevoelige borsten worden alleen maar erger. Omdat ik de nieuwsgierigheid niet kon bedwingen ( ik weet het, niet slim) toch weer 2 testen gedaan die ik nog had liggen, beiden negatief.

Ik kan die licht roze gekleurde afscheiding niet verklaren. Heb ik echt nooit en die boobs ook niet. Maar als het een innesteling zou zijn en ik zou wel zwangerschapssymptomen hebben dan rijmd dat toch niet. Innesteling en symptomen? Die komen toch pas later.

Ik zit mezelf geloof ik gek te maken met niks. Maar dat komt door mijn gekke lichaam die me in verwarring brengt.:x

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Huh?

Je schrijft dat je sinds een paar dagen gestopt bent met de pil?
    En dat je daarna een ovulatie gehad hebt? Hoe lang is die ovulatie geleden dan? 1 dag? 2 dagen?

Je doet een paar dagen na een eisprong een zwangerschapstest?

Een innestelling vindt plaats gemiddeld 4 tot 10 dagen na de eisprong.

Ongeveer 14 dagen na eisprong kun je een zwangerschapstest proberen.

Dus als ik jou was, zou ik toch nog even "geduldig" 10 tot 14 dagen afwachten. En pas dan een zwangerschapstest proberen.

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Als je NOD pas over 2 weken is kan het ook een eisprongbloeding zijn! Dit is een heel lichte bloeding rond de eisprong, dat zou het ook nog kunnen verklaren. Als je NOD pas over 2 weken is zou een innesteling wel erg vroeg zijn. Die is namelijk meestal zo'n 5-7 dagen na je ei, dus zo'n 9-7 voor NOD.

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)

Deel Deze Pagina