vraag zwangerschap na bevalling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama695, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama695

mama695 Lid

13 apr 2015
    27
    0
    0
    Beste allemaal

Wie kan mij helpen met het volgende?

2 februari ben ik opnieuw mama geworden van een prachtige dochter

Nu was volgens mij mijn mensturatie weer begonnen op 12 maart maar dan heel licht echt heel ligt.

Nu iets langer dan een week geleden kreeg is weer de tekenen dat mijn menstruatie eraan komt volgens een calculator zou ik dan de 8e moeten menstrueren (als ik er vanuit ga dat me cyclus weer gewoon 28 dagen is)
    De 10e kreeg ik wat bloed verlies dus dacht dat het begonnen was. Het bleef alleen bij 2 druppels en thats is tot op heden.

Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik vloei maar dit is niet zo. De overige kwaaltjes leg ik bij de bevalling neer moe zijn logische heb een baby die snachts gevoel moet worden, humeurig logische ben moe, pukkeltjes ja zou ongesteld moete worden, maagzuur ja geen idee wat de rede is.

Nu heb ik gister een test gedaan die was negatief.

Wie weet hoe het zit met cyclus/zwangerschap test na de bevalling?

Sorry voor het lange verhaal

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven en daarom duurde het een tijd voordat mijn cyclus weer opgang kwam.
    Dus bv heeft invloed wanneer je cyclus weer op gang komt.
    Ik weet niet of er nog andere factoren zijn?
    Maar denk je dat je weer zwanger bent/kunt zijn?
    Want voordat je eisprong is natuurlijk ongeveer 2 weken voor je menstruatie geweest en kun je dus zwanger worden zonder weer eerst ongesteld te zijn geweest..

3. Muusje20

Muusje20 Actief lid

13 nov 2014
    264
    0
    0
    Misschien is het allemaal nog een beetje in de war? ik was de eerste 2 keer ook erg 'raar' ongesteld na de bevalling. Ik was toen na mijn berekening ook overtijd, en dacht ook na 3 maanden alweer zwanger te zijn, poosje daarna werd ik toch ongi.
    Misschien nog even afwachten, en anders over een weekje nog eens testen;)

4. mama695

mama695 Lid

13 apr 2015
    27
    0
    0
    Thnx voor jullie reactie!!

Ik heb dus geen idee of ik zwanger ben of niet.
    Ik word wel heel makkelijk zwanger 5x in 1 keer zwanger en 1x duurde het 3 maanden na een curratage.

Als ik het goed heb heb ik wel mijn eisprong gevoeld en als ik kijk naar de "menstruatie" na de zwangerschap komt de eisprong en wanneer ik het weer moest worden wel overeen.
    Snap alleen niet dat het bij 2 druppels is gebleven. Had al een week de klachten die ik altijs heb wanneer ik ongi moet worden.
    Heb ook geen idee hoe mijn cyclus nu loopt na de bevalling en wanneer ik ka testen. Kijk het nog eve aan :)

Deel Deze Pagina