hoe snel waren jullie zwanger na vroege miskraam??

Discussie in 'Miskraam' gestart door pally, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pally

pally Niet meer actief

Hoi Hoi !! Bedankt meiden vor de reacties!!
    Erg bemoedigend;)

@ Annanas wat super leuk zeg. Gefeliciteerd!!!!!!!
    Dat is echt een hele leuke meevaller :D
    Wij hebben besloten er gewoon weer voor te gaan deze maand. We willen het zo graag. En ik denk idd dat als mijn lichaam er nog niet klaar voor is ivm de miskraam ik dan ook niet zwanger zal raken.
    Maar ik hoop natuurlijk wel dat het snel zal zijn;)

@ Pientje. ws lees je het hier boven al, maar wij hebben ook besloten er weer gelijk voor te gaan! Heb jij veel bloedverlies gehad?
    Ik vond de pijn wel meevallen maar heb wel veel bloedverloren en nu pas na een week stopt het en is het alleen nog wat bruine afscheiding (sorry klinkt vies;)). Dus zodra ik "schoon" ben begint e volgende ronde denk ik.
    Doe jij van die ovu testjes? Want ik hoorde dat je cyclus behoorlijk van slag kan zijn ja na zo'n miskraam.
    Ik denk dat ik ze aan ga schaffen. VInd het alleen wel een dure hobby :D

@Iertje leuk verhaaltje daar hoop ik ook maar op!:D

@Linda pff dat zal wel pittig zijn zeg een 2e miskraam en dan nog op 10 wkn ook!! Gelukkig ben je nu zwanger gefeliciteerd;) geniet ervan

@S76!! Ook een pittig verhaal zeg. Maar gelukkig ben je nu de 12 weken grens voorbij!! Het is je gegunt meis

@wannaBmum pfff ik hoop dat je snel zwanger bent na die rottige miskramen...Veel succes met de volgende ronde Hopelijk zitten we met z'n allen volgende maand bij de maart 2011 mama's te kletsen;)

2. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb begin dit jaar ook een miskraam gehad was toen 6 weken zwanger (was toen de 2e ronde raak)... 6 weken na het verliezen van het vruchtje teste ik weer positief, achteraf was ik toen 5 weken zwanger.. dus 3 weken na het verliezen van het vruchtje weer een eisprong gehad. en ben nu 18 weken zwanger!!!
    ik hoefde van de vk niet een cyclus af te wachten, ze kunnen de termijn tegenwoordig goed vaststellen dmv een echo!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier in Maart 2009 een mk en in agustus 2009 weer een posi test... paar dagen later weer een miskraam.
    Februari 2010 een bbz met spoedoperatie (5 weken) daarna verplicht moeten herstellen en genezen en begin april mochten we weer starten... eind april zwanger en nu gaat het gelukkig goed!

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik was 2 maanden later weer zwanger:)

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik was 3 x na elkaar zwanger maar telkens een vroege miskraam*.
    Dan een rustperiode van 14 maanden.
    Na die 14 maanden ...
    1e keer gewoon ongesteld
    Dan vroege miskraam* na deze vroege miskraam* direct zwanger van een 2eiige twin maar er is 1tje na 8 weken gestopt met groeien.

Dus 5* en 2 gezonde kindjes en 1e onderweg.

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb op 22 april 2010 miskraam gehad kindje was gestopt met groeien met 8 weken en op 22 mei zelfde jaar had ik weer een positieve test. Uit de echo's bleek wel dat ik een week later mn eissprong had gehad maar technisch gezien ben ik niet niet zwanger geweest :p omdat je 2 weken cadeau krijgt:p Gewoon erop vertrouwen hoop dat het snel lukt meis :)

7. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Pally,

Ik heb ook niet veel pijn gehad. Het begon bij mij met bloedverlies en de tweede dag kwam het vruchtzakje eruit. Daarna nog 4 dagen veel bloedverlies en toen ging het bij mij ook over in bruine afscheiding. Dat hield na een aantal dagen op en toen ben ik begonnen met ovu testjes. Vooralsnog geen eisprong! Normaal had ik die op dag 15 van mijn cyclus. Wij gaan er gewoon weer voor deze maand. Hoop zo dat het snel weer raak is!!
    Op sensitest kun je trouwens goedkoop dipstick ovu testjes bestellen...!! Lfs Pien

8. pally

pally Niet meer actief

Wow voornamelijk goede berichten hier boven!!
    Daar gaan we voor hé Pientje;)
    Bedankt voor de tip! Dan ga ik ze daar ook ff bestellen. Bij de drogist zijn ze best duur.
    Gelukkig dat je bij jou de pijn ook mee viel.
    Hoop dat we weer snel zwanger zijn!:)
    liefs

9. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Ik ben na de miskraam 1x ongesteld geweest en daarna was ik weer zwanger. Succes allemaal!!

10. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws allemaal!! Duimen dat Pally en ik net zo snel weer zwanger zijn...!! Houd me op de hoogte Pally!!

11. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

goed om te lezen dat jullie zo snel weer zwanger geworden zijn. :D hoop dat het hier ook snel weer lukt!

gefeliciteerd allemaal!

xxx
    Karin

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hmm allemaal redelijk goede berichten hier. ... ben zo bang dat omdat het anderhalf jaar heeft geduurd voordat we zwanger raakten dat het nu weer zo lang gaat duren... maar dat hoeft niet dan.. denk ik..
    of is het sowieso dat we minder vruchtbaar zijn omdat we er 1.5 over hebben gedaan? vraag me dat echt af.
    we hebben alles laten onderzoeken en niks staat een zwangerschap in de weg.. hoop dat het nu niet weer zo lang duurt pffff

13. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    heb na vroege miskraam 2 cyclussen moeten wachten en toen was het weer raak! :) Erg snel dus!
    SUCCES!!

14. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een positieve eisprong test...we gaan er weer voor!! Duimen dat het snel weer raak is!

15. pally

pally Niet meer actief

Pien succes:D

Ik had gistere een licht positieve ovu test. Wel een beetje te vroeg dacht ik zelf ook. En vandaag weer negatief. Dus ik zal nog een paar daagjes moeten wachten en het bij oefenen houden;) haha
    We houden elkaar op de hoogte!

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Na mijn 1e mk was ik na 16 maanden pas weer zwanger en ook deze eindigde in een miskraam. Daarna na 5 maanden weer raak en gelukkig een gezonde dochter gekregen.
    Nu weer een mk gehad en nog in afwachting van een eitje! Wij gaan ook echt geen ronde overslaan, hoewel we eigenlijk nog niet echt bezig zijn voor een tweede. De natuur z'n gang laten gaan is ons motto, gezien onze dochter zo lang op zich heeft laten wachten...
    Succes allemaal!!! :)

17. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Pfff dat geeft inderdaad weer hoop.
    ben eind februari gestopt met de pil en heb nu een miskraam. Ben net terug van controle. Vorige week is de ontdekt, tijdens de echo, dat het hartje niet meer klopte. Daarna heb ik hevig gevloeid en is er van alles uitgekomen. Ik dacht dat het vandaag dus mooi leeg was allemaal.
    Helaas...het zit er nog..Ik heb nog niet besloten voor een curratege maar ik krijg nu eerst tabletjes...pff hoop dat het er snel uitkomt..

18. jon80

jon80 Lid

11 sep 2009
    44
    1
    0
    NULL
    NULL
    Na 1x proberen zwanger maar miskraam in juni 2009 (net geen 7 weken geloof ik), 1x ongesteld en opnieuw zwanger in augustus 2009.

19. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Geef de hoop niet op meiden, hier ook lang geprobeerd voordat ik zwanger raakte en helaas eindigde in een vroege miskraam. Daarna 1 maand niets en gelijk daarna zwanger en zie mijn banner.

Deel Deze Pagina