raar gevoel in de onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nogevengeduld, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Hallo allemaal,

Sinds een week ongeveer heb ik een raar gevoel in mijn onderbuik.
    Als ik zit of lig voel ik niets maar ga ik opstaan om te gaan lopen dan heb ik een soort van lichte spierpijn gevoel in de onderbuik en ook aan de buitenkant van mijn schaamlippen. Het is niet pijnlijk maar gewoon vervelend. Het lijkt wel of er een steen in zit die naar beneden zakt. Maar zoals ik al schreef...bij het zitten of liggen voel ik niets.

Ook heb ik een bepaald gevoel dat ik moet plassen. Ik drink veel water op een dag en moet ook regelmatig naar de wc. Ik heb geen pijn bij het plassen en het jeukt ook niet (sorry voor de detaills)

Is er iemand die zoiets ook al heeft gehad?

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Nee sorry ben er niet bekend mee. Misschien toch iets van een (lichte) blaasontsteking? Maar ook daar kan ik je niet bij helpen, want heb het zelf nooit gehad.

Succes ermee.

Grts.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Vreemd het klinkt ook weer als een zwschap maar je hebt getest neem ik aan?

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ja, ik heb een test gedaan en ben ook gewoon ongesteld geweest maar de test was negatief (CB met indicator)

En CherryBelly ik heb ook nog nooit een blaasontsteking gehad en weet ook niet hoe het voelt maar nu dus wel. Ben vanmiddag naar de huisarts geweest omdat de klachten toch wel erger werden en ik heb dus een blaasontsteking. Wat is dat vervelend zeg.
    Het zou kunnen komen van de mislukte innesteling vorige maand maar omdat we dat niet zeker weten kan het zeker ook van iets anders zijn.

Bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben om te reageren :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

Nou je weet idg wat het is nu....

Deel Deze Pagina