Pijnlijke, harde borsten.. Ontpillen of...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Louise86, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik ben sinds gisteren nieuw op dit forum, dus hoop op wat meningen of tips.
    Ik ben in maart gestopt (na 10 jaar) met de pil, ik heb m'n ontrekkingsbloeding gehad en vervolgens na ronde 1 netjes na 28 dagen ongesteld geworden.
    Nu in ronde 2, maar inmiddels 3 dagen 'overtijd' als je daar dan al over kan spreken. Ik heb gisterochtend vroeg een test gedaan, negatief..
    Heb krampjes in m'n buik, ben ontzettend moe en had gevoelige borsten, maar gister voelde ik toen ik aan het douchen was hele harde schijven aan de zijkant en het lijkt alsof ze alleen maar gevoeliger worden.

Moet ik me druk maken, zou het nog het ontpillen kunnen zijn of zou ik dan toch zwanger zijn?
    Ik wil volgende week weer testen..

Alvast bedankt!

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Tja kan alle 2. Lastig die onzekerheid hè? Bij mij zijn harde pijnlijke borsten vaak een teken van aankomende menstruatie. Hopelijk bij jou van een zwangerschap! Veel succes met zwanger worden! En ja, helaas kan je cyclus erg onregelmatig zijn na pilgebruik...

3. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Bij mij betekende het dat ik zwanger was ;)

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik ben op 4 feb gestopt en op 7 maart testte ik positief! Ik had al 2 weken last van al jou symptomen die je hierboven beschrijft. Dus het kan echt wel een zwangerschap zijn!! Als je na een paar dagen nog niet ongi bent, moet je er weer even een test tegen aan gooien!

Ontpillen heb ik geen verstand van ivm de snelle zwangerschap...

5. Louise86

Louise86 Lid

21 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, ik doe hard m'n best om niet teveel hoop te koesteren ;)

Gevoelige tepels of borsten heb ik de vorige maand ook gehad, maar voel nu heel duidelijk harde 'schijven' aan de zijkanten die behoorlijk pijn doen als ik erop druk.
    Schrok er even van, maar nu weet ik in ieder geval dat het (waarschijnlijk) niks geks is.

En jullie gefeliciteerd natuurlijk! :D

Deel Deze Pagina