mijn moeder heeft er heel lang over gedaan. Ze had tussendoor ook nog eens een allergie, en toen mocht ze niet zwanger worden i.v.m. antistoffen of zoiets. Maar bij elkaar heeft het wel 4 jaar geduurd. Ik zit nu zelf alweer op anderhalf jaar, dus hoop niet dat ik haar achterop ga. liefs wies
hoi hoi me moeder heeft er bij me zus 5 jaar over gedaan bij mij meteen na de pil stop zwanger ik zelf ben na pil stop de 4 ronde zwanger geworden gr patricia
mijn moeder heeft er jaren over gedaan ze was begonnen toen ze 20 was en een dikke 8 jaar later was ik er pas ze had de moed allang opgegeven ik zelf was binnen 6 maanden zwanger helaas werdt dit een mk maar 3 maanden later waren wij weer zwanger en ons meisje in\s nu 3 maanden oud
Mijn moeder heeft bij mij en mn zuse er bijna een jaar over gedaan. Een van haar eileiders deed het niet (goed). Dit was gelukkig niet erfelijk. Ik heb zelf lang over ontpillen gedaan, daarna in ronde 3 raak (maar weet niet of ik nog aan de pil wil)
ik sluit me hierbij aan, maar dan anderom: mijn moeder was na 1,5 jaar nog niet zwanger, ik zes weken na het stoppen met de pil.... dus niet erfelijk! we zijn overigens wel allebei veel te vroeg bevallen. mijn moeder met 30,5 week, ik met 32 weken....
Mijn moeder was in ronde 1 direct zwanger maar dat eindigde na 10wk in een MK, daarna weer in ronde 1 zwanger van mijn zus, bij mij heeft ze er 3 maanden over gedaan. Mijn zus was in ronde 1 zwanger. Ik zit nu net in ronde 2, heb met mijn exvriend zo'n 1,5 jaar geleden 4 rondes achter de rug waarin ik niet zwanger ben geraakt (daarna zijn we uit elkaar gegaan, niet door het niet zwanger raken trouwens) Het wordt afgewachten hoelang het bij mij gaat duren. Mijn moeder en zus waren hadden een zeer regelmatige cyclus voor ze aan de pil begonnen en hadden dat ook direct weer nadat ze met de pil stopte. Voordat ik met de pil begon had ik al een vrij lange onregelmatige cylcus en na de pil (gestopt in jan05) heb ik eerst 3 cyclussen gehad van zo'n 3,5 maand daarna is het enigszins gaan stabiliseren, laatste 8 cyclussen waren in orde. Dat zal dus ook wel meespelen. We zullen zien hoelang het gaat duren, succes met zwanger worden meiden!
Mijn moeder heeft er drie jaar over gedaan voordat ze zwanger was van mijn zus. Van mij was ze heel snel zwanger. Mijn zus en ik zijn beiden bij allebei onze kinderen binnen 4 maanden zwanger geraakt.
Mijn moeder hoefde sex maar te ruiken en ze was zwanger...Ik ben zelfs door de pil heen gekomen!Mijn zussen hebben er allebei ongeveer 3 jaar over gedaan,een zus zelfs dmv IUI.Ik zit nu in ronde 6...Dus helaas is dat niet erfelijk
Mijn moeder heeft twee kinderen en beide keren was ze in de eerste ronde zwanger. Wij zijn nog niet echt superserieus bezig, maar het had best een keertje raak kunnen zijn ...ben gestopt met de pil in september vorig jaar. Ik denk dus niet dat ik net zo super-vruchtbaar ben als zij was en denk ook niet dat dat erfelijk is. Wel schijnt de gezondheid van de moeder tijdens de zwangerschap mede bepalend te zijn voor de ontwikkeling van de geslachtsorganen van haar baby.
Dat verklaart een hoop..Mijn moeder is alcoliste,al haar hele leven bijna..dus gezond kun je haar niet noemen..
Mijn moeder was na ongeveer een jaar zwanger van de eerste, en van mij weet ik het niet, Ik zal het zelf niet weten om dat mijn man verminderd vruchtbaar is, en wij al sinds septmeber 2005 bezig zijn. Greets Beeb
mijn moeder heeft er 5 jaar over gedaan om zwanger te worden, toen miskraam, toen weer anderhalf jaar proberen, zwanger, weer miskraam, weer een jaar, toen kwam ik D )daarna weer snel voor de tweede omdat het zo lang duurde, weer een jaar, zwanger, weer miskraam, weer een jaar, zwanger, weer miskraam, toen opeens na 3 maanden TWEELING! en ik binnen drie maanden zwanger en nu mama van een gezonde zoon dus zoals je ziet hoeft 't niet 't zelfde te zijn!