Ervaringen met Geertgen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Joehoe, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Ik zit op het moment midden in mijn 5e miskraam :(. Ik kreeg met 6 weken een bloeding en ben nu nog steeds aan het bloeden. Ik heb niet het idee dat alles al is verdwenen, maar heb maandag een echo ter controle. Dit is nu al de zoveelste teleurstelling in bijna 4 jaar.

Ik zit er over te denken om toch nog een stapje verder te gaan en naar een commerciele kliniek als geertgen te stappen. Nu is mijn medisch psycholoog daar niet een hele grote fan van.

Heeft iemand van jullie ervaring met Geertgen? Kunnen ze echt wat voor je betekenen of is het een beetje gokken?

Ik ben al wel op de herhaalde miskramen poli geweest in het radboud en heb bijna alle testen daar gehad.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Liefs

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meid kijk op het forum bij vruchtbaarheidsbehandelingen. daar het je een topic..

geertgen kliniek..

wacht heb hem voor je opgezocht:)

http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/204044-geertgen-kliniek.html

ikzelf liep ook 2 jaar bij geertgen en nu na de eerste ivf 13 weken zwanger:)

er zijn daar heel veel meiden die je gerust kunnen stellen..
    maar vraag me stiekem wel af waarom je arts er geen voorstander van is??
    geertgen staat toch te boek als een van de beste bij freya???

xxxcindy

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom is je medisch psycholoog geen fan van Geertgen?

Je bent op de herhaalde miskramenpoli van het Radboud geweest. Ik zou proberen te achterhalen wat het Geertgen meer kan bieden dan het Radboud. Ofwel kijken of het nut heeft, want het blijft Nederland.

Ik had een afspraak staan bij het Geertgen, omdat die toch als meer "vooruitstrevend" bekend staat naar Nederlandse normen op het gebied van herhaalde miskramen. Maar toen bleek ik ook in Gent terecht te kunnen. Ik heb toen voor Gent gekozen en de afspraak bij het Geertgen afgezegd, omdat men in Gent/België over het algemeen daadkrachtig is en verder wil gaan met onderzoeken/behandeling.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben na 2 miskramen (beide hartactie en met 8 en 9 weken zomaar gestopt) naar het Geertgen gegaan. Ik ging er voornamelijk heen om progesteron (Utrogestan) en kinder aspirine (Ascal) te krijgen, omdat dit bij de gewone gyn's (meestal) niet gebeurt. Bij de eerste intake bleek ik al weer zwanger. Ik vond hun begeleiding heel prettig. Mocht meteen aan de utrogestan en kreeg tot de 10 weken elke week een echo, toen ben ik overgestapt naar de verloskundige.

Ik heb ook erg veel goede verhalen gehoord over Gent. En dan voornamelijk Drs de Sutter. Zij schijnt verder te kijken dan de nederlandse gyn's en schrijft dezelfde medicatie voor als het geertgen zonder gezeur. Misschien heb je daar nog iets aan?

Mocht je nog vragen hebben, mijn pb box staat altijd open.

Succes in deze zware tijd...

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik heb eerst ook bij t radboud gezeten ivm pcos. Heb 2 miskramen gehad in de radboudperiode en toen durfde ze me te zeggen dat ik een "soort van zwanger" was geweest......hhhm. Dat was voor ons na een hoop andere dingen die foutliepen de druppel en we zijn toen naar geertgen overgestapt.

Wat een verschil! Veel menselijker en persoonlijker! Alles wordt met je overlegd en besproken. Toen ik de 3e miskraam kreeg werd er idd meteen over onderzoeken gepraat. Zelf kozen we ervoor het nog 1x te proberen en ging t dan een 4e keer mis dan wilde we alle onderzoeken. Die keuze werd ook gerespecteerd. Meteen na de laatste mk weer zwanger. 19 weken van een tweeling. Het gaat er bij geertgen dus ook om wat je zelf wil en wat jullie voorkeur heeft. Je mag overal over meedenken.

We zijn superblij dat we de overstap gemaakt hebben want we hebben in een heel korte tijd veel meer bereikt bij geertgen dan bij radboud puur omdat er ook naar ons werd geluisterd.

Succes meid!

Deel Deze Pagina