Bij de 1e 18 kilo aangekomen en na 3 weken weer op gewicht (borstvoeding) nu bij de 2e 15 kilo aangekomen en na 2 maanden op gewicht (borstvoeding) ZL is nu 3,5 maand en zit nu 2 kilo onder m'n startgewicht. Eet overigens echt voor 3 dus borstvoeding werkt wel echt voor mijn gewicht!
ik was tussen de 15 en de 20 kilo aangekomen, ik paste in de week dat de kraamzorg er nog was al mijn oude kleding weer.
Bij beide kinderen 3 weken na de bevalling zo'n 7 kg lichter dan voor de zwangerschap en ik gaf bij beide bv
Ik was 18 kg aangekomen, 2 dagen na de bevallig 8 kg kwijt, 1 week na de bevalling nog 4 kg kwijt. Nu enkele weken stabiel, nog 6 kg te gaan.
Ik ben deze keer iets minder dan 20 kg aangekomen. Nu na bijna 5 maanden heb ik nog 2,5e kilo te gaan.
Ik ben ongeveer 17 a 18 kilo aangekomen (laatste keer met 35 weken gewogen en toen op 15+) Ik heb mezelf een week terug voor het laatst gewogen en had toen nog maar 3 kilo extra met voor mn zwangerschap. Denk dat ik nu op 1 of 0 zit. Alleen mn flubberbuikje is er nog haha
Ik was zo'n kilo of veertig aangekomen. De helft er van was vruchtwater, placenta, baby en het vocht wat ik vasthield. Dat was in de kraamweek allemaal eraf. Na de kerstdagen ben ik begonnen aan de rest. Ik moet nog wel ff
Was in totaal 8 kilo aangekomen van de zwangerschap, na precies een week moest ik nog 1,5 kilo afvallen zodat ik op mijn oude gewicht zat. Helaas ben ik toen erg veel gaan snoepen en moet ik ondertussen weer wat afvallen... Ik heb 6 weken borstvoeding gegeven.
Was in totaal ongeveer 30 kg aangekomen. Direct na bevalling al 5kg kwijt. Na een week denk 10 kg. Nu 7 weken na bevalling heb ik nog 11kg te gaan ongeveer.... Ik geef borstvoeding en ben niet op een dieet. Ik eet wel gezond maar wel regelmatig nog koekjes tussendoor.. Ik ben sinds een week begonnen met lichte oefeningen en wil nu wel wat strenger voor mezelf wat betreft slechte snacks. Ik wandel elke dag met de wandelwagen en hond.