Hoe snel weer op je startgewicht?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Koekeloerie, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik was in totaal 15 kilo aangekomen, en na de bevalling was ik er al 7 kwijt en na 4 weken was ik er weer 4 kwijt (geef bv). Ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ben ik er weer 3 kwijt, dus nog 1 te gaan :D, maar die ene kilo blijft er nog wel even aan zitten (zit aan mijn buik), zolang ik volledige bv geef sport ik niet.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier 20 kilo aangekomen...niet zo leuk (ben niet zo groot) begon voor mn zwschap op 45 kilo woog op het einde 65,is 10 kilo na de bevalling afgegaan en daarna nog ongeveer 1 blijf rond de 54 steken. Wil graag terug naar mijn start gewicht maar ben bang dat dat nog even gaat duren. Ik denk dat het pas hard gaat als ik weer ga werken dan loop ik erg veel.

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik ben in totaal 13 kilo aangekomen en was het na de bevalling eigenlijk alweer kwijt,, een week later al 2 extra kilo's eraf

Liefs

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    na 8 dagen alles kwijt... toen was ik voor het eerst op de been om te wegen .. en meteen gedaan

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    De weken na de bevalling was ik al snel een kilo of 10 kwijt, maar ik moest er nog 7 voor ik weer bij mijn startgewicht was en daar heb ik wel wat meer voor moeten doen. Daar kon ik pas mee beginnen toen ik met bv gestopt was (3 maanden gegeven). Met 6 maanden zat ik wel weer op mijn startgewicht, daarna over de rest van de maanden nog zo'n 5 kilo kwijtgeraakt zonder al teveel moeite, dus ik woog uiteindelijk minder dan voorheen.

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Was 19 kilo aangekomen. Na de bevalling zo'n 7 kilo kwijt. Na 6 weken gestopt met bv, toen was er 10 af in totaal. Daarna heb ik 2 x drie weken streng een dieet gevolgd en was 5 mnd na de bevalling 1 kilo onder startgewicht.

7. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Hoi,

Ik begon met 49 kilo, ben bevallen met 41 weken toen woog ik 59 kilo dus 10 kilo aangekomen en binnen een week na de bevalling woog ik al 50,5 kilo en dat is nu 5 weken later nog steeds zo...:)

Liefs

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik was meer dan 16 kilo aangekomen, week na de bevalling moest ik er nog 5 en na zo'n 3 maanden geloof ik? was ik alles kwijt. Maar ik val nog steeds af en zit nu 3 kilo onder het startgewicht. Ik weeg nu 59 kilo.

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik was ook 15 kilo aangekomen en binnen een week paste ik mijn oude broeken weer. Nu zit ik nog zo'n 1,5 kilootjes boven mijn gewicht voor de zwangerschap. Maar ik heb het idee dat mijn heupen breder zijn geworden. Hebben jullie dat ook? Het is niet eens zozeer het vet ofzo.

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Jaah precies! Dat idee heb ik dus ook, dat m'n heupen breder zijn. Ik had voor m'n zwangerschap altijd heupbroeken (indian rose/nudie)... nou... ik kom er met geen geweld meer in.

Komt dit ooit nog goed?! ;)

11. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Ik was 20 kg aangekomen en binnen 1 week waren er 15 kilo's af, binnen 2 weken was ik lichter dan voor de zwangerschap! Vind het zelf ook bizar, maar het kan blijkbaar!

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    nog langer niet :x ik snap er zelf ook niets van maar ik snoep amper en loop elke dag een half uur en geef borstvoeding en ik val geen gram af!!!! de wereld is niet eerlijk verdeelt:(

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb me nog niet gewogen, ben bang dat ik daar niet vrolijk van ga worden... ;)

14. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ja dat had ik ook! Ik dacht dat het niet meer weg zou gaan, maar dus toch wel. Ik heb wel wat slappere billen nu (ietsje dikker ook), waardoor ik ook niet zo goed meer in een aantal van die hele lage broeken pas, maar ik ga er vanuit dat ook dat over een poos wel weer goed komt.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ben in totaal 16 kilo aangekomen van Layla, ik ben ook 5 maanden later weer zwanger geworden, maar toen moest ik nog 2 tot 3 kilo om weer op mn oude gewicht te zitten.

16. Skye

Skye Niet meer actief

Een week na de bevalling woog ik 8 kilo minder als mijn start gewicht.

Hoe dat kan?? Tja, op de een of andere manier ben ik heel de zwangerschap maar 2 kg aangekomen, in de laatste 4 weken. En na een week was er zo'n 10 kg vanaf, dus nu 8 kg onder mijn startgewicht

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Is waarschijnlijk niet goed.... maar doe mij ook zo'n zwangerschap! :D

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je bent afgevallen tijdens je zwangerschap (qua vet), daarom.

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jemig.. maar dat ligt natuurlijk ook wel aan wat je startgewicht is. Als ik nu -8 zou zijn zou er weinig van me over zijn vrees ik.

Ik ben 17 kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap en ben er nu (zoontje is ruim 4 mnd) 13,5 kwijt. Moet dus nog 3,5 kilo tot aan mn startgewicht, maar ben al blij als ik weer gewoon onder de 60 kom, vanochtend precies 60,0 dus hopelijk is dat snel!
    Ik merk vooral dat mn lichaam anders is qua vorm en verhouding, idd bredere heupen a.k.a. dikke kont :x

20. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hier 6 maanden na de bevalling nog 6 te gaan. Ben ruim 23 kilo aangekomen.

Deel Deze Pagina