Hoe snel weer op je startgewicht?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Koekeloerie, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Morgen is het 3 weken geleden dat ik ben bevallen en ik moet nog 13 kg tot ik weer op mijn startgewicht ben.. Ik vind het toch erg! Ik hoop echt dat het ooit nog goed komt :(

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    was met 6dagen weer op oud gewicht, heb niet eerder gewogen, heb ook eerst 3dagen in ziekenhuis gelegen vanwege ks. grote kans dat ik nog meer zal afvallen dus.
    kwam in zwangerschap ook pas bij week 25 aan. totaal 10kilo aangekomen, is er allemaal ook weer vanaf. broeken pas ik alleen nog steeds niet met die flubber buik

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier al na een dikke week 11 kg eraf was er 14 bijgekomen laatste 3 gaan niet zo makkelijk maar komt wel als ik weer ga sporten

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik blijf nu hangen :p Ik moet er nog steeds 3 kilo af.!

5. Maikkie

Maikkie Lid

24 jul 2009
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    In totaal 10 kilo aangekomen, 4 weken na de bevalling was het er weer af :).

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik lees redelijk wat succes verhalen hier! haha!

Ik ben was 34 kilo aangekomen en in totaal een week in het z'huis gelegen nog. Bij thuiskomst 17 kilo eraf... En tot voor kort stond ik hier ook op stil! Nu zijn er eindelijk 3 af... Grrrr, ik snoep niet, drink genoeg en beweeg genoeg.. Helaas gaan ze er met geen mogelijkheid af! :(

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ben 35 kilo aangekomen (ja ik weet het dat is veel hahaha) maar ik was de dag na de bevalling 13 kilo kwijt en nu ben ik nog eens 9 kilo kwijt. Al 22 dus. Ben er erg blij mee. Kolf ook en ik ga ervanuit dat dat het zelfde is als borstvoeding (waardoor je sneller afvalt) let goed op wat ik eet. Ik was aan het afvallen voordat ik zwanger raakte dus er moet meer af dan die 35 kilo. Maar eerst die maar eens.

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik ben nu bijna terug op startgewicht van voor de beide kids.
    Dat dus ongeveer 10.5 maand later en een hoop uren sportschool.
    Was in totaal 30 kg aangekomen.

9. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Was 30kg aangekomen tijdens de zwangerschap, ben er nu 14 kwijt. Maar mag nog niet echt sporten ivm keizersnee en lichte vorm van bekkenintabiliteit (ontstaan na bevalling).

Het kan mij er niet snel genoeg af gaan, maar helaas. Ik hield wel enorm veel vocht vast en dat is nu (volgens mij) wel weg. Ik heb tenminste weer enkels en slanke benen. Het enige waar je nog wat aan ziet bij mij is mijn minibuikje.

Ik droeg echt alles naar voren, dus dat zal wel even duren. Maar om nou te zeggen dat die buik 16kg weegt:( Dus ik vraag me af waar al die kilo's dan toch zitten;)

Ach we zien wel, maar mijn plan om fanatiek te gaan sporten en te gaan lijnen heb ik maar even in de koelkast gezet (samen met al het lekkere eten;))

Gr. Rianne!!!

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    De dag na mijn bevalling zat ik al op -2

11. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    Voor mij is het nu 2 maanden geleden ( 8 weken ) middels een KS.
    En ik moet zeker nog 10 kilo wil ik tevreden zijn..er is volgens mij nu 4 af ofzo.
    Kleding pas ik nog niet ivm flubberbuik en brede heupen..denk ook dat het met een ks langzamer gaat

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik was in totaal 26 kg aangekomen (mja, kan het ook niet helpen ;)) en was na 3 maanden 'pas' weer op het gewicht wat ik was toen ik net zwanger was. Vond het eigenlijk best snel, maar als ik jullie verhalen zo lees... wauw!!!! :)

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    hmm, heb nog 10kilo tegaan, was 22kilo aangekomen en helaas gaat het er niet vanzelf af... Ben bezig met weightwachers online en dat gaat erg goed :)

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo,

Ik was op precies de tiende dag na de bevalling alles kwijt. In een korte tijd daarna nog 1 - 1.5 kilo verloren, maar is nu al maanden stabiel. Ben best tevreden, maar was ook maar 8 kilo aangekomen, dus echt maar enkel gewicht van de baby, vruchtwater, placenta...

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik was na 8 maanden weer op mijn oude gewicht en was binnen het jaar daar nog 8 kilo onder... nu weer in verwachting en nu pas kilo aangekomen..

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ben nog steeds niet op mijn oude gewicht... Woog voor de bevalling 65 kg, eind zwangerschap zo'n 90 en moet er nu nog 15 kilo vanaf wat er niet vanaf gaan:x
    Heb ook op mn onderbuik echt n flubberbuik, gewoon los vel ofzo..

17. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nog 1 kilo maar!!! Joepie!!! Ik was meer dan 30 kilo aangekomen... De eerste kilo's gingen er min of meer vanzelf af, maar voor de laatste 12 heb ik echt hard moeten werken. Ik ga nu ruim een maand 3 keer in de week naar de sportschool en lijn al 2 maanden. En nu ben ik er dus bijna... Yes!

Helaas moeten er daarna nog een paar kilo's extra af, want ik was voor mijn zwangerschap al wat aangekomen door te stoppen met roken. Dus in ieder geval nog vijf extra en dan zit ik goed in mijn vel. En dan ook bij de volgende niet te veel aankomen natuurlijk...

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ik was ruim 17 kilo aangekomen en ben nu alles kwijt. :) Beau is 3 weken geleden geboren via een keizersnee. Hij was wel ruim 9 pond bij de geboorte en ik hield heel veel vocht vast. Door de borstvoeding heb ik vreemd genoeg totaal geen honger dus dat helpt ook mee. (Ook voor de extra kilo's die ik nog kwijt wil);)
    Al met al ben ik best tevreden!!

19. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Idd een hoop succes verhalen!
    Geweldig voor jullie.
    Bij de oudste was ik 24 kilo aangekomen na 6 weken 14 er af. met 3 maanden moest ik er nog 4 en met 6 maanden op gewicht.
    Ik denk dat het nu ongeveer hetzelfde gaat. Had gehoopt minder aan te komen. heb er mijn best voor gedaan.. maar helaas pindakaas. het ging vanzelf. maar ja. als ik dan met 6 maanden toch weer op gewicht zit vind ik het nog netjes.

Liefs Jazzie

20. Black Rose

10 aug 2009
    5
    0
    0
    verzorgende
    Belgiƫ
    Hallo,
    eerst en vooral wil ik zeggen dat het een leuke site/forum is.

kheb een zoon van 8maanden. ik was 20kg aangekomen en in 5maanden was ik alles terug kwijt...

Deel Deze Pagina