Hoe snel weer op je startgewicht?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Koekeloerie, 23 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ben er nu 5 van de 7 kwijt.. Na 1,5 week.

2. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi hoi,

Tijdens mijn zwangerschap ben ik sowieso 20 kilo aangekomen. (laatste weken niet meer gewogen). Ik was 65 en toen dus 85.
    Na de bevalling woog ik 71 kilo.
    Momenteel ben ik ook bezig met afvallen en met hoe ik er uit zie.
    Ik geef bv, maar daarvan afvallen valt vies tegen. Af en toe weeg ik 68 en dan weer 70.

Door de bv heb ik ook altijd trek. Ik eet veel meer dan voor mijn zwangerschap. Sinds twee weken ben ik gestopt met 's avonds lekkers te eten. Alhoewel.....door de week, in het weekend mag het van mezelf. Tussendoortjes neem ik niet. Maar afvallen...ho maar.

Ontzettend balen en ik word er ook onzeker van. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat het lang kan duren. Zat ik op mijn normale gewicht.....was ik al snel weer zwanger:D.

Eigenlijk wil ik met buikspieroefeningen beginnen. Echter, vergeet ik het steeds door de drukte met mijn twee kids. En wanneer ik weer mag sporten...geen idee. Weet iemand dat toevallig?

De weegschaal............is niet mijn vriend. Hij geeft nooit aan wat ik graag wil zien

Groeten
    Friezin

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik weet niet hoelang je al bv geeft, maar mij is verteld dat je er pas na 2 maanden ermee gaat afvallen.
    sporten is na 6 weken vertelde de vlos mij.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben sinds gisteren trouwens alle 7 kilo's alweer kwijt.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik zie er vrijwel weer uit zoals voor mijn bevalling. Alleen moet ik wel mijn buikje nog strak gaan trainen. Hij is wel plat, maar nog zacht..... Grrrr..

Weet iemand wanneer je mag beginnen aan buikspieroefeningen?
    Ik kan me bijna niet meer inhouden om te beginnen!

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    P.s.

BV zorgt er bij mij juist voor dat ik heel erg weinig eetlust heb.
    Soms zijn er dagen dat het 19.00 uur is en ik alleen maar een mueslireep op heb. En dan voel ik me zo zwakjes en misselijk...en kan dan al helemaal niet meer eten. Een vicieuze cirkel dus.
    Niet erg handig als je Bv geeft, denk ik!

Ik combineer BV nu dan ook met Nutrilon Omneo flesvoeding.

7. marion1982

marion1982 Actief lid

20 dec 2008
    107
    0
    0
    hoi

ik ben de hele zwangerschap geen gram aangekomen, ik ben 2 weken geleden bevallen en ben nu 11 kilo kwijt...
    dus dat is heerlijk......
    zelfs mijn oude(gewone) kleren zijn te groot, dus shoppingtime!!!!!!!!!!

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

grrr... die laatste kilo's willen er niet meer af. Die hebben het te goed naar hun zin op m''n buik! Ga weg, verdwijn en neem je broertjes en zusjes mee!!! :x

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik ben nu na 5 dagen alweer 7 kilo kwijt van de 10 die ik was aangekomen! Gaat echt supersnel, misschien heeft het ook te maken met het feit dat we 2 keer per dag naar het ziekenhuis moeten waar onze kleine ligt, dat is stiekem soms wel een beetje hectisch. Ook geef ik borstvoeding voor zover mogelijk (met veel kolven tussendoor) en heb ik ook niet zo heel veel trek. Maar ik ben sowieso wel een beetje een moeilijke eter.

Mijn buikje is natuurlijk ook zacht, maar ik vind het heerlijk eigenlijk.... (maar goed, ben al een ouwe bok en een strakke buik heb ik sowieso nooit gehad sinds mijn 25ste... :))

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Assi, had gisteren een info avond bij de vk en ze vertelden dat je na 6 weken na de bevalling je buikspieren mag oefenen.

11. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Nou ik ben meer als 35 kilo aangekomen in mijn zwangerschap:$(en nee ik at niet veel, zelfs te weinig) en moet er nu nog 18 kwijt zien te raken. Ben nu 3 maanden verder en begonnen met sporten dus hoop dat het nu snel gaat.

Deel Deze Pagina