indalingspijn??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Muisje88, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo dames,

Sinds zaterdagochtend heb ik last van een menstruatie achtige kramp/pijn in mn buik die even aanhoudt en weer afzakt. Hierbij heb ik geen harde buik. Heb dit bij mn dochtertje 1 keer gehad en ben toen op bed gegaan met een kruik en de volgende dag was het weg. Nooit weer wat gevoeld maar later bleek ik al 2cm te hebben en denk dat het daarvan is gekomen.

Is dit van het indalen? Of zou het wat anders kunnen zijn??

2. Username

Username Niet meer actief

Herkenbaar... Ik heb ook behoorlijke menstruatiepijn de afgelopen dagen. Bv: Gisteravond begon t en t houdt dan ook lange tijd aan. Als één constante kramp zeg maar. Erg onprettig. Gaat gepaard met fikse harde buiken, soms komen die harde buiken al als ik alleen maar naar de keuken loop en ze trekken pas na een tijdje weer weg. Vannacht toen ik wakker werd was het er ook nog en vanochtend was t weg.
    Ben ook wel benieuwd of dit nu indalen is? Ze schijnt al erg laag te liggen, tenminste dat is wat ik steeds hoor. Soms heb ik ook pijnlijke steken in m'n kruis. Iemand enig idee?
    Zou wel veel te vroeg zijn om al te beginnen dus vandaar dat ik dit topic maar even volg.

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Heb de gyn gebeld en moest even langskomen. Erg spannend allemaal!

4. Username

Spannend Muisje. Laat je weten hoe het ging?
    Ik heb eind van de middag sowieso een controle staan, dus heb niet gebeld. Ben benieuwd wat ze ervan zeggen.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Steken in je schaamstreek heeft verder niks met indalen te maken. Ik heb hier ook af en toe last van en die kleine ligt al lang ingedaald. De vk zij dat dit te maken heeft met weker wordende schaambotjes.

6. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Bij mij had dit wel met indalen te maken

7. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Het zijn voorweeen teminste dat zeiden ze. Heb harde buiken maar die doen niks. Bmm was 3.7 op inwendig onderzoek en verder alles dicht.

8. Username

Fijn dat t niks doet Muisje. Bij mij zijn t ook voorweeen. Maar aangezien ik die al vanaf week 25 heb en ze nu duidelijk pittiger worden willen ze t wel in de gaten houden. Dus ik moet nog rustiger aan doen (en ik doe al niks, zo saai!) en als t niet rustiger wordt weer bellen. En sowieso word ik al vaak gecheckt in t ziekenhuis.

Spannend! Over 8 weken is ze er hoe dan ook :)

9. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Ook even volgen. Hier ook hetzelfde. Dit weekend duidelijk voorweeën gehad en al een week harde buiken. Treden ook op bij minste dak doe :( Hou me nu stuk rustiger en de voorweeën even weg. Ook die stekende pijn in kruis aanwezig. Ik heb dit allemaal niet of nauwelijks gehad bij mijn eerste, daar is mijn water gebroken aan 37 weken en hebben ze alles moeten helpen in gang zetten. Nu ben ik er dus niet helemaal gerust in. Heb zo het gevoel dat het kindje ook weer vroeger zal komen. Ik moet nog deze en volgende week werken, heb wel telkens één dag verlof genomen, zodat ik maar 7 dagen meer moet werken. Oef! Ik kan vroeger stoppen maar wil het verlof houden voor als het kindje er is.

10. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland

Hier ook bij het minst geringde een harde buik! Hoop dat ze met 37 weken spontaan komt want zie er als een berg tegenop om nog weken en weken met deze voorweeen te zitten...!

Snap ik dat je je verlof wilt houden. Miss kun je vragen of ze even kunnen kijken?

Deel Deze Pagina